مرزبانان حراست از مرز‌های جغرافیایی و اعتقادی جامعه را به عهده دارند

نماینده، ولی فقیه در گیلان اقتدار در مرز‌ها را برگرفته از مرزبانان کشور عنوان کرد و گفت: امروز امن‌ترین مرز‌های جغرافیایی متعلق به ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در دیدار با سردار امیر رضایی فرمانده مرزبانی ناجا با قدردانی از تلاش مرزبانان جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز امن‌ترین مرز‌های جغرافیایی متعلق به ایران اسلامی است و این اقتدار در مرز‌ها برگرفته از مرزبانان کشور است.
وی در ادامه گیلان را استان مرزی عنوان کرد و افزود: گیلان دارای مرز‌های آبی و خشکی با کشور‌های حاشیه دریای خزر است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان دروازه ورود تمدن اروپا به کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: با حضور مرزبانان امنیت خوبی در مرز‌های آبی و خشکی گیلان وجود دارد.
آیت الله فلاحتی به جایگاه ویژه مرزبانان در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: یک دعای امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه درباره مرزبان است.
وی با اشاره به بازدید سردار رضایی از مرز‌های مختلف کشور، بیان کرد: در نظام اسلامی هر کسی مجاهدانه خدمت کند، خدای متعال او را یاری می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، امنیت موجود در جامعه اسلامی را مرهون تلاش مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: کسی جرات ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
آیت الله فلاحتی با دعای اجر مضاعف خداوند به مرزبانان، یادآور شد: همانگونه که از مرز‌های جغرافیایی نظام اسلامی حراست می‌کنید از مرز‌های اعتقادی جامعه نیز حمایت داشته باشید.

انتهای پیام/آ

کسی جرات ایجاد ناامنی در کشور را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.