مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان؛

اختصاص اعتبار به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی، ملی و شهرداری ها به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان از اختصاص شش میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و ۵۰۰ میلیون تومان نیز اعتبار استانی به این طرح اختصاص یافته است.

سرهنگ آسمند با بیان اینکه از معدود استان‌های کشور هستیم که مرکز فرهنگی دفاع مقدس ندارد، افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سال گذشته در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی یاسوج کلنگ‌زنی شد.

آسمند با اشاره به اهمیت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، عنوان کرد: یکی از ضرورت‌هایی که در استان کهگیلویه و بویراحمد نمایان و همیشه جای خالی آن مشخص است نبود یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مناسب و در خور شأن این استان است.

وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت بیشترین تعداد رزمنده را به جبهه‌های نبرد اعزام و نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد که با ساخت و تجهیز مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس می‌توانیم این نقش را به نحو بهتری به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز، هرچه سریع‌تر شاهد بهره برداری این طرح باشیم.

انتهای پیام/پ

اختصاص اعتبار به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.