فعالیت بیش از ۶۰ ورزشکار در زورخانه دهدشت

یش از ۶۰ ورزشکار در هیات ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای شهرستان کهگیلویه فعالیت دارند.

رئیس هیات ورزش های باستانی و زورخانه ای شهرستان کهگیلویه درگفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجرئیس هیات ورزش های باستانی و زورخانه ای شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت این ورزش در پرورش شایسته‌ترین خصایص انسانی مانند جوانمردی، گذشت، ایثار، فداکاری، رعایت اصول اخلاقی و فضایل انسانی گفت: این ورزش از گذشته دور ایرانیان به ارث رسیده است و علاقه‌مندی ایرانیان به جوانمردی، پهلوانی، امانت‌داری و راستی و درستی موجب دوام این ورزش تا به امروز رسیده است.

سجاد قلی پور افزود: زورخانه دهدشت نخستین زورخانه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که شهدا و پهلوانان زیادی را تربیت و تحویل جامعه اسلامی داده است و امروزه هم با قوت و آمادگی کامل به کار خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: هرچند فضای این زورخانه کم است،اما با این حال ۶۰ ورزشکار در این رشته پهلوان پرور فعالیت دارند و امکانات مورد نیاز برای استقبال از علاقه مندان به این رشته نیز فراهم است.

قلی پور اضافه کرد: زورخانه دهدشت در ایام مختلف سال به ویژه تابستان که فصل اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان است در روزهای زوج از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در خیابان شهید مذکور پارسی جنب اداره ورزش و جوانان شهرستان ،پذیرای علاقه مندان به این رشته ورزشی پهلوان پرور است.

انتهای پیام/د

فعالیت بیش از ۶۰ ورزشکار در زورخانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار