توزیع اعتبارات ویژه برای تکمیل طرح های عمرانی باشت

۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشت توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی باشت گفت: ۲۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار از محل درآمد‌های نفت، بودجه متوازن و استانی برای تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

غلام رضا تاجگردون افزود: از این میزان اعتبارات ۱۷۷ میلیارد ریال از محل متوازن، ۴۰ میلیارد ریال از محل استانی و ۱۵ میلیارد ریال از محل نفت تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار عمرانی در قالب ۲۸ برنامه بین ۲۳ اجرایی این شهرستان توزیع شد ادامه داد: این اعتبار در ۱۷ فصل برای تکمیل ۶۳طرح عمرانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی باشت قرار می‌گیرد.

تاجگردون افزود: ۲۷ میلیارد ریال اعتبار امسال از محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده به ورزش این شهرستان اختصاص یافته است.

وی گفت: اعتبار اختصاص یافته به مراتب در طول سال از محل‌های مختلف افزایش خواهد یافت.

تاجگردون گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای طرح‌های این شهرستان پیشنهاد شده که از این رقم ۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه باشت و ۶۰ میلیارد ریال به اجرای طرح فاضلاب باشت در نظر گرفته شده است.

فرماندار باشت نیز در این نشست گفت: حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی و توسعه شهری و روستایی بیشترین اعتبارات عمرانی را دریافت کردند.
سید مسعود حسینی افزود: ۶۱ طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال، سال گذشته از اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت به طرح‌های در دست ساخت شهرستان باشت اختصاص یافته بود ادامه داد: ساماندهی پارک ساحلی، مصلی، مجتمع ادارات، آبرسانی به روستا‌های باشت، محور باشت- چرام، راه روستایی پبچاب از مهمترین طرح‌های در حال اجرای این شهرستان ذکر کرد.

وی با ابراز نگرانی از روند اجرای طرح مجتمع ادارات این شهرستان گفت: ۲ سال متوالی اعتبار به این طرح اختصاص داده می‌شود، ولی پیشرفتی در روند اجرای این طرح تاکنون مشاهده نشده است.

حسینی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافت که از سوی دستگاه متولی جذب نشد.
شهرستان ۲۳ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/ط

۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.