کشف ۷۴ فقره انواع سرقت در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان از کشف ۷۴ فقره سرقت و دستگیری ۳۹ نفر سارق طی ۳ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۷۴ فقره انواع سرقت در ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ریگان گفت: افزایش احساس امنیت در جامعه و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان با تعامل اصحاب رسانه امکان پذیر است.

وی افزود: اصحاب رسانه در بحث برقراری امنیت مسئولیت خطیری دارند و نقش کلیدی ایفا می‌کنند که جا دارد از تعامل این عزیزان با پلیس تقدیر و تشکر کنم.

سرهنگ تاج آبادی در ادامه تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجادیاس و ناامیدی در جامعه است و این رسانه‌ها هستند که مقابل جنگ روانی دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی در تشریح عملکرد ۳ ماهه پلیس این شهرستان بیان کرد: از اول فروردین ماه سال جاری تاکنون با دستگیری ۳۹ نفر سارق؛ ۷۴ مورد سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل، مغازه، احشام و سایر سرقت‌ها کشف شد که با توجه به نوع سرقت‌ها لازم است شهروندان در جهت پیشگیری از سرقت نکات ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ تاج آبادی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت نیز ۳۸۹ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و در این رابطه ۳۵ نفر متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به دستگیری ۴۲۰ نفر متهم تهت تعقیب قضایی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در این بازه زمانی ضمن برخورد با رانندگان متخلف، تعداد ۱۰۷ دستگاه خودرو و ۳۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ تاج آبادی با اشاره به دستگیری ۲۰ نفر خرده فروش موادمخدر و کشف تعدادی سلاح ممنوعه و شکاری افزود: در خصوص وقوع نزاع‌های فردی و دسته جمعی از شهروندان به ویژه قشر جوان درخواست دارم آستانه صبر خود را بالا ببرند و با پرهیز از نزاع و درگیری گرفتار رفتار‌هایی که یک عمر پشیمانی به بار می‌آورد، نشوند.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: پلیس در برقراری امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند که در این میان شهروندان و نهاد‌های مختلف نقش مهمی ایفا می‌کنند.

تاج آبادی در ادامه اشاره‌ای به آسیب‌های اجتماعی داشت و گفت: اعتیاد از مهمترین معضلات و آسیب‌های اجتماعی است که خود فرد، خانواده، مدرسه و جامعه در پیشگیری از آن نقش دارند و تمامی نهاد‌های مرتبط باید کمک کنند تا این بلای خانمان سوز گریبان جوانان را نگیرد.

انتهای پیام/ح

کشف ۷۴سرقت در ریگان

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.