ملوانان بدون سرمربی و مالک تمرین می‌کنند

تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور بدون مالک و سرمربی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در حالیکه مالک، اعضای هیات مدیره و کادر فنی باشگاه ملوان انزلی هنوز مشخص نیست تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ، این تیم ریشه دار فوتبال ایران زیر نظر منوچهر درجزی رییس آکادمی باشگاه ملوان، اسماعیل دانشور سرمربی فصل گذشته تیم جوانان ملوان، امیر جماییلی مربی دروازه بان‌های این تیم و علیرضا فتحی مربی بدنساز در مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی ارتش در حال برگزاری است.

از طرفی دیگر تیم ملوان اسامی ۱۴ بازیکن خود را در هیات فوتبال گیلان به ثبت رساند تا طبق دستور العمل سازمان لیگ بتواند تا تاریخ اول مرداد نام این بازیکنان را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول اعلام کند.

این درحالی است که تیم ملوان انزلی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تاکنون بازیکن جدیدی جذب نکرده و ضمن اینکه ۲۰ بازیکنی فصل گذشته که نامشان در لیست این تیم بودند از این تیم جدا شده اند.

طبق آخرین اخبار رسیده هفته گذشته یک گروه از متقاضیان برای در اختیار گرفتن ۷۰ درصد از سهام مالکیت باشگاه ملوان در انزلی حضور پیدا کردند و ضمن مذاکره با مسئولین از امکانات باشگاه ملوان هم بازدید کردند و بر طبق آخرین اخبار واصله در هفته جاری تکلیف مالکیت ملوان مشخص خواهد شد.

پیش از این تعدادی متقاضی با مسئولین شهر انزلی برای دریافت سهام ملوان وارد مذاکره شده بودند، اما با توجه به پیش شرط‌هایی که مسئولین شهر انزلی برای واگذاری سهام در نظر گرفته اند تاکنون تکلیف مالک و مدیر عامل و اعضای کادر فنی این تیم مشخص نشده است.

 

انتهای پیام/م.ع

تمرینات ملوان بدون سرمربی و مالک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.