فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

آزادراه خرم آباد - بروجرد سال آینده به بهره برداری می‌رسد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت‌های بسیاری در آزاد راه خرم آباد - اراک صورت گرفته و می‌توان گفت که بخشی از این محور یعنی از بروجرد تا خرم آباد سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت‌های بسیاری در آزاد راه خرم آباد - اراک صورت گرفته و می‌توان گفت که بخشی از این محور یعنی از بروجرد تا خرم آباد سال آینده افتتاح خواهد شد.

 سلامی در بازدید از طرح آزاد راه خرم آباد- اراک اظهار داشت: آزادراه ۱۳۰ کیلومتری خرم آباد تا اراک پروژه بسیار ارزشمندی است که در چهار فاز تعریف شده و ۴۰ درصد از سرمایه گذاری آن بر عهده سپاه پاسداران است که در این خصوص باید گفت پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی در این محور صورت گرفته است.

وی در خصوص بازسازی منازل آسیب دیده ناشی از سیل در مناطق پلدختر و معمولان نیز گفت: بیش از ۲ هزار واحد از منازل تخریب شده ناشی از سیل به سپاه پاسداران واگذار شده و امروز بخشی از این پروژه‌ها را بازدید کردیم، البته در روند ساخت و بازسازی این منازل می‌بایست سرعت بیشتری به کار گرفته شود همچنین در بحث تأمین وسایل ضروری منزل حادثه دیدگان نیز تصمیماتی اتخاذ شده تا این اسباب و اثاثیه سریع‌تر به دست مردم برسد.

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شرایط تحریم شرایط آسانی نیست افزود:، اما ایرانیان همواره نشان داده ایم که در شرایط سخت و فشار اساساً بهتر رشد کرده و عملکرد بسیار بهتری داریم لذا در هر شرایطی ما به ساختن و سازندگی ادامه خواهیم داد و هیچ چیزی نمی‌تواند ما را از این مسیر منحرف سازد.

سلامی اظهار داشت: به دشمنان خود می‌گوئیم برای ما فرقی نمی‌کند که تحریم‌ها را بردارند و یا آن‌ها را ادامه دهند ما که تا به امروز از تحریم‌ها بهره‌های فوق العاده برده‌ایم بنابراین آن‌ها باید بدانند زمانی ما را تحریم می‌کنند ما پیشرفت می‌کنیم، زیرا بر استعداد‌های درونی خویش با توکل بر خداوند حرکت می‌کنیم.

وی گفت: ما اسرار موفقیت را به دست آورده ایم که به فضل الهی همه این‌ها در جامعه ما مهیا و فراهم است.

انتهای پیام/ر

بهره برداری آزادراه خرم آباد - بروجرد در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.