پرهزینه‌ترین تیم‌های فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر

تیم فوتبال منچستریونایتد تابستان امسال بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر برای خرید بازیکن هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس که پنجشنبه شب بسته شد، در کل مبلغ ۱۴۸ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرد که بیشترین رقم در بین ۲۰ تیم حاضر در این لیگ است.

پس از شیاطین سرخ، استون ویلا با ۱۴۴.۵ میلیون پوند در جایگاه دوم قرار گرفت و آرسنال هم با ۱۳۸ میلیون پوند هزینه سومین تیم پر هزینه لیگ جزیره در تابستان امسال لقب گرفت.

منچسترسیتی با صرف ۱۳۴/۸ میلیون پوند و اورتون هم با ۱۱۸/۵ میلیون پوند به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم جای گرفتند و نورویچ سیتی هم با ۱/۱ میلیون هزینه در رده آخر قرار گرفت

در کل، باشگاه‌های لیگ برتر در طی نقل و انتقالات تابستانی ۱/ ۴ میلیارد پوند برای خرید ۱۱۴ بازیکن جدید پرداخت کردند.

تیم فوتبال چلسی انگلیس که با تصمیم فیفا از خرید بازیکن جدید محروم است با کسب ۲۱۳/۲ میلیون پوند بیشترین مبلغ را از فروش بازیکنانش بدست آورد و پس از آن لستر با ۸۰ میلیون پوند و منچستر یونایتد با ۷۴ میلیون پوند بیشترین عایدی را از فروش بازیکنانشان داشته اند.

سه انتقال گران قیمیت لیگ برتر عبارتند از: مدافع هری مگوایر (از لستر به منچستر یونایتد با ۸۰ میلیون پوند)، مهاجم نیکلاس په په (از لیل فرانسه از به آرسنال با ۷۲ میلیون میلیون پوند)، هافبک تانگوی اندومبله (از لیون فرانسه به "تاتنهام با ۶۳ میلیون پوند)


بیشتر بخوانید:

دی بروینه در صدر بیشترین دستمزد دریافتی لیگ برتر جزیره

گاردین: جهانبخش از فشار روانی رها شده است

رسانه انگلیسی:جهانبخش باید سرمربی جدید برایتون را تحت تاثیر بگذارد/ انتظار گلزنی روزنامه انگلیسی از جهانبخش


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار