لحظه مدفون شدن خانواده هندوستانی در زیر گل و لای! +فیلم

در حادثه رانش زمین در حالی مرد جوان هندوستانی توانست در آخرین لحظه از مرگ حتمی بگریزد که مادر، همسر و پسر خردسالش زیر گل‌ولای مدفون شدند.

لحظه مدفون شدن خانواده هندوستانی در زیر گل و لای! + فیلم///دوشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ یک مرد هندوستانی در حادثه رانش زمین را به تصویر می‌کشد. این مرد به همراه مادرش در بیرون از خانه و در حیاط حضور داشتند که ناگهان رانش زمین رخ داد. در حالی که این مرد توانست در آخرین لحظه از این حادثه مرگبار جان سالم بدر ببرد، اما مادر، همسر و پسر خردسالش در میان گل‌ولای مدفون شدند. در لحظه وقوع رانش زمین همسر و پسر این مرد که ۱.۵ سال داشت در داخل خانه حضور داشتند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مرد به همراه مادرش در حیاط خانه دیده می‌شوند. لحظاتی بعد و با وقوع رانش زمین در حالی که مادر او توسط آوار گل‌ولای غافلگیر می‌شود، اما مرد جوان در آخرین لحظه موفق به فرار از این حادثه می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که او با رساندن خود به گوشه‌ای از حیاط خانه موفق به نجات جان خود می‌شود. این حادثه در مالاپورام واقع در منطقه کرالا هند رخ داد.

گفتنی است؛ طی دو روز حدود ۸۰ رانش زمین در منطقه کرالا هند رخ داد که موجب مرگ دست کم ۴۲ تن شد.

انتهای پیام/

فرار مرد جوان هندوستانی از حادثه رانش زمین در آخرین لحظه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار