ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزایش می‌یابد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افزایش ظرفیت و بهسازی وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی جزء اولویت‌های این دانشگاه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر اکرم فرهادی بیان کرد: هم‌اکنون در حال تجهیز خوابگاه پسرانه تازه تأسیس پردیس ۳ هستیم که برای اسکان دانشجویان، مهر امسال افتتاح خواهد شد.

او افزود: خوابگاه پردیس با ۴۰ اتاق و ۲۰۰ نفر ظرفیت، هزار و ۶۴۰ متر مربع زیربنا دارد، و ساخت آن از سال ۹۶ آغاز شده که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است که بعد از تجهیز در مهر امسال، افتتاح خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: افزایش ظرفیت و بهسازی وضع اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی جزء اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

فرهادی درباره وضع خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بیان کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به سه طریق اسکان در خوابگاه مشارکتی، ملکی و استیجاری صورت می‌پذیرد که با توجه به تعداد بالای دانشجویان متقاضی، احتمال افزایش ظرفیت در سال تحصیلی آینده وجود دارد.

او افزود: یک خوابگاه خیر ساز با ظرفیت ۳۵۰ نفر در بوشهر در حال ساخت است که تا مهر ۱۳۹۹ این خوابگاه  تحویل داده خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: بازسازی خوابگاه پسرانه دولتی میلاد با مشارکت بخش خصوصی و تحویل این خوابگاه با ظرفیت ۴۰۰ نفر تا سال آینده، انعقاد قرارداد با پیمانکار برای تأمین دو خوابگاه دخترانه و یک خوابگاه پسرانه به صورت مشارکتی از دیگر کار‌های صورت گرفته برای افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

انتهای پیام/ک

افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.