هفته نخست لیگ برتر هندبال؛

شکست ستارگان دشتستان مقابل ذوب آهن اصفهان

تیم ستارگان دشتستان در نخستین هفته لیگ برتر هندبال مقابل مهمان باتجربه خود ذوب آهن اصفهان با یک امتیاز اختلاف شکست خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سی و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر هندبال امروز آغاز شد و  تیم ستارگان دشتستان که امسال توانسته در این مسابقات حضور یابد، در نخستین دیدار خود  از ساعت ۱۷ امروز در سالن امام خمینی برازجان مقابل مهمان خود ذوب آهن اصفهان به میدان رفت.

 این دیدار در نیمه نخست با نتیجه  ۱۸ بر ۱۶ به نفع ستارگان پایان یافت، اما در نهایت ذوب آهنی‌ها با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ پیروز میدان شدند.

در حالی که این دیدار در ثانیه‌های آخر با نتیجه تساوی ۳۰ به ۳۰ دنبال می‌شد، تیم ذوب آهن عنوان کرد بازیکن اخراجی تیم ستارگان پیش از دو دقیقه به زمین آمده که ناظر داوری این اعتراض را پذیرفت و با توجه به قوانین هندبال ذوب آهنی‌ها صاحب یک پنالتی شدند و توانستند آن را گل کنند تا بازی به نفع آن‌ها تمام شود.

در این دیدار، محمد جواد ساعدی و مصطفی پاک عقيده قضاوت کردند و حیدرپور و آذرحزين ناظران داوری بودند.

دیدار ستارگان دشتستان و ذوب آهن به طور مستقیم از شبکه‌ ورزش و شبکه استانی سیمای بوشهر پخش شد.

لیگ برتر هندبال با حضور ۱۱ تیم برگزار می‌شود.

زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ طبس، سربداران سبزوار و ستارگان دشتستان در گروه الف و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خاییز دهدشت، مس کرمان، نفت و گاز گچساران و خیبر اراک در گروه ب این رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/ک

نخستین دیدار ستارگان دشتستان در لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.