تشریح برنامه‌های تفتیان در اردوی فرانسه

دونده سرعتی کشورمان برای برپایی اردوی یک ماه راهی فرانسه شده تا زیر نظر مربی فرانسوی اش برای مسابقات جهانی آماده شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون دوومیدانی، حسن تفتیان سریع‌ترین دونده ایران امروز با هدف حضور در اردوی تدارکاتی یک ماهه در کمپ اینسپ پاریس راهی فرانسه شد تا تمرینات خود را زیر نظر اونتانون گای مربی فرانسوی‌ای اش از سر بگیرد.

تفتیان در این خصوص اظهار کرد: پس از ارائه برنامه‌های آماده سازی ام در اردوی تدارکاتی فرانسه جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو به فدراسیون و موافقت و حمایت مسئولان فدراسیون امروز از تهران به پاریس رفتم تا به مدت یک ماه تمریناتم را زیر نظر گای درکمپ اینسپ پاریس شروع کنم.

او درباره حضور‌ش در مسابقات بین المللی اروپا گفت: برنامه ریزی کرده ایم که در چند مسابقه بین المللی شرکت کنیم تا شرایط را ارزیابی کرده باشیم و هم بتوانیم رکورد‌ها را ارتقا دهیم. یکی از این مسابقات تورنمنت امروز در سوئد بود که به آن نرسیدم. مسابقه بعدی جمعه آینده در بروکسل بلژیک است که در آن شرکت می‌کنم و اگر گای موافقت کند، ۲ روز بعد در وورلد چلنج‌ مادرید هم می‌دوم. البته هنوز قطعی نیست و باید دید تصمیم مربی ام چیست. مسابقه بعدی هم تورنمنت سوئیس است.

تفتیتان در پایان گفت: در این‌ یک ماه تمرینات پرفشاری خواهم داشت تا به اهدافم برسم. حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو، مهمترین اهداف پیش رو خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند


انتهای پیام/ 

تفتیان برای برپایی اردو راهی فرانسه شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار