۸۰۰ بسته غذایی بین قشر‌های آسیب‌پذیر سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۸۰۰ بسته موادغذایی در آستانه عید غدیرخم توسط این ستاد بین قشر آسیب‌پذیر استان توزیع شد.

۸۰۰ بسته غذایی بین قشر‌های آسیب‌پذیر سیستان و بلوچستان توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیاست ستاد در سیستان و بلوچستان محرومیت‌زدایی و کمک به قشر آسیب‌پذیر است که در این راستا تاکنون اقدامات مهمی انجام گرفته است.

او افزود: بسته‌های غذایی توزیع شده امروز در بین محرمان شامل برنج، قند، ماکارونی، حبوبات، کنسرو، رب‌گوجه، چای، روغن، تن ماهی و شکر مجموعا به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در روز‌های آینده ۳۰۰ بسته لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، گاز و ملزومات زندگی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان توسط این ستاد در بین اقشار نیازمند در سطح استان توزیع می‌شود.

راشکی از ساخت مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ساخت مسکن ارزان قیمت نیز از دیگر سیاست‌های این ستاد در سطح استان است که بزودی عملیات ساخت آن‌ها آغاز خواهد شد.

بنیاد برکت سال ۱۳۸۶ در حوزه‌های کارآفرینی و ایجاد توسعه اجتماعی و اقتصادی در مناطق محروم ایران زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رفع مشکل محرومان و آباد کردن روستا‌ها آغاز به کار کرده است.

این بنیاد مأموریت خود را مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی، کمک به آبادانی و توسعه فضا‌های آموزشی و فرهنگی- مذهبی، کمک به ارتقا سطح سلامت و توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات حمایتی، بیمه‌ای و مالی به محرومان عنوان کرده است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر برای رفع محرومیت این استان مرزی با امضای تفاهم نامه مشترک با استانداری عزم خویش را برای زدودن محرومیت از چهره این استان و کمک به توسعه منطقه بکار بسته به طوری که شاهد نتایج مطلوبی از اجرای طرح‌ها در این خطه از ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ع

توزیع  بسته غذایی بین اقشار آسیب‌پذیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار