بازیکنانی که احتمال دارد از شیاطین سرخ جدا شوند + عکس

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لیگ برتر انگلیس بسته شده اما سایر لیگ های اروپایی همچنان می توانند به جذب بازیکن بپردازند و این امکان وجود دارد که چند بازیکن شیاطین سرخ از این تیم جدا شوند.

5 بازیکنی که احتمال دارد از شیاطین سرخ جدا شوندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آرون ون بیساکا و هری مگوایر را با مبالغی سنگین جذب کردند تا در این فصل جزو ۴ تیم بالای جدول باشند.


بیشتر بخوانید:  پرهزینه‌ترین تیم‌های فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر


با وجود آن که شیاطین سرخ از فروش لوکاکو مهاجم بلژیکی خود ۱۳۰ میلیون پوند درآمد زایی داشته اند، اما ممکن است برای کم کردن تعهدات مالی، به چند بازیکن اجازه جدایی بدهند. البته سرمربی نروژی منچستر یونایتد خواهان حفظ استعداد‌های جوان این تیم مانند دنیل جیمز است و ترجیح می‌دهد بازیکنانی که سن و سال بیشتری دارند از این تیم جدا شوند.


بیشتر بخوانید: گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی


پنجره نقل و انتقالات تابستانی در سایر لیگ‌های اروپایی همچنان باز است و شیاطین سرخ همچنان فرصت دارند در تیمشان تغییر ایجاد کنند و در این بین ۵ بازیکن احتمال جدا شدنشان از تیم بیشتر است.

 

الکسیس سانچز 

با وجود این که  سولشر درباره مهاجم شیلیایی تیمش صحبت های مثبتی انجام داده و خواهان ماندن او در اولدترافورد شده اما سرمربی منچستر یونایتد در میان مهاجمان خود سانچز را فراموش کرده و به او فرصت بازی کردن نمی دهد.

بازی کردن او برای تیم ملی کشورش در مسابقات کوپه آمه ریکا باعث شد تا سانچز نتواند پیش فصل را در کنار هم تیمی های خود بگذراند و به نظر می رسد که همین موضوع کار او را سخت تر کرده است.


بیشتر بخوانید: چند تیم ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم شیاطین سرخ شدند


انتقال قرضی سانچز به اینتر میلان در روز‌های آخر نقل و انتقالات تابستانی بسیار محتمل است. باشگاه ایتالیایی برای خرید سانچز هم پیشنهادی ۱۵.۵ میلیون پوندی ارائه کرده، اما به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی اینتر، به احتمال قوی شاهد انتقال قرضی او به این تیم ایتالیایی باشیم.

مارکوس روخو

با اتمام مدت انتقال قرضی اکسل توانزبه و تیموتی فوسو منسا سرمربی منچستر یونایتد برای خط دفاعی تیمش دیگر حسابی روی مدافع آرژانتینی نمی کند و باید گفت روخو در برنامه های سولشر در فصل جدید جایی ندارد.

در حال حاضر فنرباغچه و آث میلان از تیم های خواهان به خدمت گرفتن این مدافع آرژانتینی به شمار می روند

متئو دارمیان

بازیکن ایتالیایی منچستر یونایتد فصل گذشته را با قراردادی قرضی در یوونتوس به پایان رساند و اگر چه گفته می شد دارمیان این فصل هم در یوونتوس خواهد ماند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا مدافع ایتالیایی بار دیگر به اولدترافورد باز گردد.

در شرایطی که دارمیان پس از ون بیساکا، اشلی یانگ و دیگو دالوت گزینه چهارم پست دفاع راست به شمار می رود، تیم های مطرح ایتالیایی از جمله رم، اینتر میلان و یوونتوس به دنبال جذب او هستند.

برخی منابع از تمایل باشگاه اینتر برای امضای قرارداد با او در تابستان سال آینده که قرارداد دارمیان هم با منچستر یونایتد به پایان می رسد خبر داده اند اما مشخص نیست که در این مدت چه اتفاقاتی برای او رقم بخورد.


بیشتر بخوانید: خانه تکانی سرخ پوشان / ۶ بازیکن رفتنی شدند


دیگو دالوت

پس از انتخاب سولشر به عنوان سرمربی منچستر یونایتد، این طور به نظر می رسید که دالوت از حضور این سرمربی نروژی استفاده خواهد کرد و توانایی های خودش را به اثبات می رساند اما مدافع پرتغالی زمان چندانی برای بازی در ترکیب شیاطین سرخ نداشت.

با پیوستن دنیل جیمز و آرون ون بیساکا به منچستر یونایتد در فصل جدید، شانس دالوت برای بازی در ترکیب تیمش خیلی کمتر شد و بعید است که به این راحتی ها بتواند برای شیاطین سرخ به میدان برود.

یک انتقال قرضی به  تیمی اروپایی می تواند برای دو طرف مناسب باشد تا مدافع 20 ساله پرتغالی فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و  در صورت نیاز به اولدترافورد باز گردد.

کامرون بورتویک جکسون

تقریبا ۴ سال از حضور این بازیکن در منچستر یونایتد می‌گذرد و عاید این بازیکن ۲۲ ساله در این مدت تنها انجام ۱۰ بازی در لیگ برتر بوده است. جکسون در این ۴ سال به صورت قرضی به ۳ تیم پیوسته که آماری جالب توجه به نظر می‌رسد.

این مدافع چپ تکنیکی همچنان تحت قرارداد منچستر یونایتد است. منچستر یونایتد می‌تواند دوباره با قراردادی قرضی او را به تیم اسکانتورپ بفرستد، یعنی جایی که فصل گذشته را در آن سپری کرده بود و به این ترتیب به انتقال قرضی او تا زمانی که قراردادش به پایان برسد، ادامه دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال در اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار