عفو رهبری ۳۶ نفر از محکومین تعزیراتی به مناسبت عیدسعید قربان و غدیر خم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، تعداد ۳۶ نفر از محکومین این اداره کل مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

عفو رهبری ۳۶ نفر از محکومین تعزیراتی به مناسبت عیدسعید قربان و غدیر خمحیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، تعداد ۳۶ نفر از محکومین این اداره کل مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

او افزود: همواره در کنار متخلفین سابقه دار و حرفه‌ای، افرادی نیز بدلیل سهل انگاری و بی اطلاعی از خطرات قاچاق کالا به سمت این پدیده شوم سوق داده می‌شوند که در صورتیکه از اقدام خود نادم و پشیمان باشند مورد رأفت و بخشش نظام اسلامی قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: برای اینکه شخص در کمیته عفو استانی مطرح گردد می‌بایست تمامی شرایط و جوانب را داشته باشد که پس از تأیید در کمیته عفو استانی به کمیته عفو سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و پس از آن در کمیسیون عفو قوه قضائیه مطرح خواهد شد.

میرزایی تصریح کرد: در همین راستا برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین سابقه دار در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی استان قرار دارد و بنا به نحوه ارتکاب تخلف از یک تا چهار برابر ارزش کالای قاچاق متخلفین جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

عفو رهبری  به مناسبت عیدسعید قربان و غدیر خم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار