پرداخت وام به ۶۵۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان لرستان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پایان تعمیر ۱۵ هزار واحد خسارت‌دیده در سیل لرستان خبر داد و گفت: تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

 علیرضا تابش  در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده شهر پلدختر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مصوبه اول ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به واحدهای احداثی در مناطق سیلزده لرستان اختصاص یافت، اظهار داشت: تا کنون از این مبلغ، ۶۵۰ میلیارد تومان عقد قرارداد شده و حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به سیل زدگان برای واحدهای احداثی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود هفت هزار و ۸۰۰ واحد احداثی در مجموع در مصوب اول در دستور کار قرار گرفته که تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد به بانک معرفی، عقد قرارداد شده و عملیات احداث آن آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به واحدهای تعمیری اشاره کرد و گفت: عملیات بازسازی واحدهای تعمیری در مناطق سیلزده لرستان به ویژه شهرستان پلدختر بسیار مطلوب است زیرا یک هزار واحد بیشتر از قول داده شده یعنی تعمیر ۱۵ هزار واحد به پایان رسیده است.

تابش به وضعیت سیل زدگان جامانده از دریافت تسهیلات بانکی اشاره کرد و افزود: افرادی که به هر دلیل در مرحله اول موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در مرحله دوم تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: حدود ۲۵ هزار تن سیمان رایگان تا کنون به مردم سیلزده لرستان جهت تعمیر و احداث واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل تحویل داده شده و این روند به نوبت ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

تعمیر ۱۵ هزار مسکن سیل‌زده لرستان

برچسب ها: مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر زید علی بیرانوند
۱۲:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
من خرم اباد پشت پکپ بنزسن ماسورم خونم وسایلم سیل اولی نابود کرد وام خرید کالا وساخت هک یهم دادن نرسید الان یاز این سیل که اومد یازم نابود شدن تقاضای کمک دارم
United Arab Emirates
ابراهیم نقدی
۰۰:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
کی سایت باز میشود
آخرین اخبار