فرمانده لشکر قدس گیلان:

شیعه و سنی اختلافات را در تابوت ریخته اند

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: امروزه شیعه و سنی اختلافات را در تابوت ریخته اند و دشمن در ایجاد تفرقه میان مذاهب، ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار محمد علی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در یادآواره شهداء بوکان گفت: امروزه شیعه و سنی اختلافات را در تابوت ریخته اند و دشمن در ایجاد تفرقه میان مذاهب در کشور، ناکام مانده است و جهان اسلام باید از مردم ایران الگو بگیرد.

او افزود: دشمنان دیگر نمی‌توانند اتحاد و یکپارچگی مردم ایران را تضعیف کنند و لازم است که اتحاد دنیای اسلام را نیز تعریف کنیم.

سردار حق بین با بیان اینکه امثال شهید شجاعی ها، خط مقدم ما را به دور دست‌ها برده اند، تا دشمن خواب آنکه بتواند مجدداً به کشور دست پیدا کند را هم نبیند، تصریح کرد: اقتدار و استقلال کشور مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تاکید کرد: بصیرت افزایی و پیروی از فرمایشات رهبری عامل موفقیت ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی است و این اقتدار پایدار تا زمانی که در مسیر رهبری حرکت کرده و راه شهدا ادامه داشته باشد همچنان پابرجا بوده و دشمن راه به جایی نخواهد برد.

او با اشاره به اینکه امروز همچنان دشمن با طراحی جنگ علیه مسلمانان دست از دشمنی بر نمیدارد، اظهار داشت: فریب جوانان ایرانی و دور کردن آن‌ها از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام از جمله اهداف و خط فکری آمریکا در جنگ فرهنگی با کشورمان است.

یادواره شهدای بوکان، در مسجد محمد المصطفی (ص) شهرک فرهنگیان این شهرستان برگزار شد. شهرستان بوکان ۳۷۴ شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

سفر فرمانده لشکر قدس گیلان به بوکان 

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.