رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛

روزانه ۵۰۰ تن زباله در ارومیه تولید می‌شود/اجرای طرح پاکبانان محرم

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت:۵۰۰ تن زباله در این شهر تولید می شود.

روزانه ۵۰۰ تن زباله در ارومیه تولید می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، احد یوسفی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران از تولید  ۵۰۰ تن زباله به صورت روزانه در این شهر خبر داد و گفت:  این میزان زباله توسط جمعیتی بالغ بر ۷۸۰ هزار نفر تولید می شود. 
 
او از افزایش شیفت کاری پاکبانان ارومیه برای نظافت شهر در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد گفت: به غیر از ۸۸۰ پاکبانی که در شهر ارومیه فعالیت دارند، در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در مناطق مختلف شهر پاکبانان افتخاری به کمک مدیریت شهری جهت نظافت می‌آیند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: امسال به متولیان ایستگاه‌های صلواتی و نیز شهروندان توصیه می‌کنیم از ظروف شیشه‌ای و گیاهی برای مصرف و توزیع نذورات استفاده کنند تا مصرف ظروف یکبار مصرف به حداقل برسد.
 
 یوسفی هزینه ماهانه مدیریت پسماند در شهر ارومیه را ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این رقم سالانه ۷۲ میلیارد تومان است که صرف حقوق، اجاره دستگاه‌ها و نوسازی آن‌ها می‌شود.
 

هیچ حقوق معوقی در سازمان مدیریت پسماند شهرداری نداریم

 رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: از شهریور ماه سال ۹۷ تمام قرارداد‌های این سازمان با شرکت‌های خصوصی به اتمام رسید و تمام پاکبانان این شهر با این سازمان قرارداد دارند.

یوسفی تاکیدکرد: در حال حاضر تمام ۱۳۰۰ نفر شاغل در سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه حقوق و مزایای خود را دریافت کرده و هیچ معوقه‌ای ندارند.

او گفت:هر پاکبان به طور میانگین مبلغی مابین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.