استفاده از دانش و فناوری پهباد‌ها در بخش کشاورزی اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: بزودی استفاده از دانش و فناوری پهباد‌ها در بخش کشاورزی این استان محقق خواهدشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام محمدی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در همایش آموزشی و توجیهی کارشناسان امور اراضی استان گفت: این سازمان کارشناسانی را برای فراگیری استفاده از دانش و فناوری پهبادها به مراکز معتبر معرفی کرده که در حال طی دوره‌های تخصصی هستند.

او افزود:کارشناسان پس از کسب مهارت‌های لازم در این زمینه رسما فعالیت خود را در سایت پروازی پهبادها با رویکرد نقشه‌برداری هوایی و مدیریت امور اراضی در تولید بیشتر آغاز خواهند کرد.

محمدی اظهار داشت: فعالیت اعضای این سازمان در حوزه امور اراضی دانش محور است که با تسریع در امور بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران زمینه‌های رشد و شکوفایی بخش کشاورزی را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان افزود: استعلام غیرضروری از بانک‌ها و ادارات و موسسات برای تسریع در امور سرمایه‌گذاران حذف شده و سرمایه‌گذاران براحتی می‌توانند با ورود به سامانه پنجره واحد مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام/ع

نقشه‌برداری هوایی و مدیریت امور اراضی توسط پهباد ها انجام می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.