بازگشت پزشکان خانواده در جنوب کرمان به کار

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: هیچ پزشکی در جنوب کرمان اعتصاب نکرده و اکنون در مناطقی که پزشک داشته ایم اکنون همه پزشکان مشغول کارند.

بازگشت پزشکان خانواده در جنوب کرمان به کارخدا بخش افتخاری مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اینکه در فضای مجازی شایعه شده است پزشکان جیرفت اعتصاب کرده اند صحت ندارد و تنها نمایندگان پزشکان در جنوب نسبت به پرداخت نشدن کارانه اعتراض کرده اند.

افتخاری افزود: دوروز قبل برخی نمایندگان پزشکان در شهرستان‌های جنوب با حضور در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به معوقات پرداختی و کارانه پزشکان اعتراض کرده و خواستار پرداخت این موقات هستند.

او بیان داشت: پزشکان در جنوب کرمان از تیر ماه سال جاری تا کنون کارانه اشان را دریافت نکرده اند و این موضوع سبب شده است که جمعی از نمایندگان پزشکان به دفاع از این قشر خواستار رسیدگی این موضوع شوند.

افتخاری تصریح کرد: پزشکان خانواده درجنوب کرمان دو روز است به دلیل پرداخت نشدن حقوق و کارانه شان نسبت به این موضوع اعتراض دارند، اما دست از کارنکشیدند و به موقع سر کار خودشان حاضر شده اند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در نقاط مختلف شهرستان‌های قلعه گنج و رودبار جنوب اکنون با کمبود پزشک مواجه هستیم و قرار است با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت این تعداد پزشک تامین شود.

انتهای پیام/س

اعتصاب پزشکان در جنوب کرمان صحت ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسنل پزشك خانوازه
۱۸:۳۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
من از پرسنل پزشك خانواده جنوب هستم بايد بگويم حرفهاي مسئولين دانشگاه علوم پزشكي جيرفت كذب مي باشدكه در كمال وقاحت حتي حضور خود را در جمع اعتصاب كنندگان انكار كرده و اعتصاب ما را كذب ناميدند لطفا شما هم خبر صحيح را نشر دهيد نه دروغ مسئولين را
Iran (Islamic Republic of)
تیم سلامت
۱۸:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ما اعتراض داریم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حسینی
۱۳:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
من خودم پرسنل پزشک خانواده هستم دو روز کل پرسنل مراکز طرح جامع سلامت روستایی به دلیل معوقات 97 و عدم پرداخت کارنه 98 از تیره ماه در اعتصاب کامل بودند و امروز با خواهش و تمنا و قولهای مساعد به محل کار خود بازگشتند.