کلنگ احداث بیمارستان یکصد تخت خوابی دیالیز به زمین زده شد

با حضور مسئولان استانی کلنگ احداث بیمارستان یکصد تخت خوابی دیالیز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با حضور مسئولان استانی کلنگ احداث بیمارستان یکصد تخت خوابی دیالیز در بیمارستان طالقانی ارومیه به زمین زده شد.

مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان ۱۰۰ تختخوابی خیر ساز دیالیز مرکز آموزش و درمانی آیت الله طالقانی ارومیه توسط خیرین سلامت آغاز شد.
این مرکز درمانی در سه طبقه و با زیربنای سه هزار مترمربع مطابق بر آخرین  استانداردهای  بین الملی می باشد.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم ضمن اعلام برخی موانع و مشکلات در حوزه بیماریهای دیالیزی از جمله نبود دستگاه های به روز، برخی موانع و مشکلات در حوزه ساخت واحدهای دیالیزی احداث این واحد و تلاش بی وقفه پزشکان و فعالان حوزه سلامت در استان را ستودنی دانست و گفت: طی جلساتی که با مجمع خیرین سلامت داشتیم این حوزه را قابل توسعه دانستند.

او رسیدن بیمارستان زنان در ارومیه و آیت الله خویی شهرستان خوی به مرحله افتتاح با همکاری خیرین را از برکات استان عنوان یاد کرد و اظهار داشت: علی رغم مشکلات تحریم باز هم فاز های اول و دوم بیمارستان زنان ارومیه و آیت الله خویی شهرستان خوی و با همکاری خیرین در عرض یک و نیم سال بهره برداری از پروژه در عرض یک و نیم سال در حل مشکلات بیماران دیالیزی را به طور تکمیل شده در بیمارستان طالقانی ارومیه خیلی مهم خواند.

انتهای پیام/م

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تخت خوابی دیالیز ارومیه 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.