نماینده حماس در ایران:

رهبر انقلاب تنها رهبری است که بر ترامپ فائق آمد

نماینده حماس در ایران گفت: به ترامپ توصیه شده رهبر انقلاب را جدی بگیرد چرا که ایشان تنها رهبری است که توانسته بر ترامپ چیره و فائق شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  نماینده حماس در ایران امروز در پنجمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در بوشهر گفت: بیش از ۷۰ سال است که رژیم کودک کش صهیونیستی کشتار را شروع کرده و گزارش‌های بین المللی نشان می‌دهد که در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ میلادی،۱۴۰۰ کودک فلسطینی کشته شده اند که بیشتر آن‌ها زیر ۱۲ سال دارند.

خالد القدومی افزود: آمریکا نه تنها ۱۲۱ میلیارد دلار به صهیونیست‌ها کمک نظامی می‌کند بلکه وزارت دفاع این کشور نیز دست به انباشت عدوات نظامی در پایگاه‌های نظامی صهیونیست می‌زند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود.

او ادامه داد: در بعد دیپلماسی نیز این کشور بیش از ۴۳ بار از حق وتو برای حمایت از صهیونیست‌ها استفاده کرده است و حمایت دولت ترامپ از شهرک سازی است و توسعه شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین خود نقض حقوق بشر است.

نماینده حماس در ایران بیان کرد: مقاومت به رغم بضاعت و امکانات کمی که داشته توانسته بینی آمریکا را به خاک بمالد.

القدومی گفت: امروزه آمریکا آشکارا در کنار رژیم صهیونیستی است و این رژیم فرزند آمریکا و بریتانیاست که هدف از وجودش مقابله با اعراب است.

او با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، ادامه داد: آمریکا سالانه میلیاردها دلار از جیب شهروندان خود به اسرائیل پرداخت می‌کند که هدف این پرداخت کشتار مردم فلسطین است.

نماینده حماس در ایران تصریح کرد: تجربه‌ها نشان داده صحبت با آمریکا نتیجه‌ای ندارد و راه به جایی نخواهد برد.

القدومی افزود: غربی‌ها به دنبال آن هستند که کشور را از چنگ ما در آورند و آمریکایی‌ها هیچ خیری برای فلسطینیان نمی‌خواهد و هدفشان نابودی کشور ماست.

نماینده حماس در ایران بیان کرد: آمریکا خود را خیرخواه کشورما نشان می‌دهد، اما دروغ می‌گوید. آمریکا ایران را برای اینکه دموکراسی را انتخاب کرده است در تحریم قرار داده و در توافق هسته‌ای هم یک جانبه از این توافق خارج شد.

القدومی افزود: رهبر معظم انقلاب تنها رهبری است که توانست بر ترامپ چیره شود.

او، تصریح کرد: نابودی پهپاد ۱۶۰ میلیون دلاری آمریکا به دست سپاه نشان داد که ایرانیان می‌توانند آن‌ها را به چالش بکشند به گونه‌ای که آمریکا جرات ندارد پاسخ دهد.

نماینده حماس در ایران با اشاره به مقاله یکی از اندیشمندان غربی، تاکید کرد: به ترامپ توصیه شده رهبر انقلاب را جدی بگیرد چرا که ایشان تنها رهبری است که توانسته بر ترامپ چیره و فائق شود.

القدومی بیان کرد: فلسطین فصل مشترک پویایی مقاومت در مقابل دشمنان است. ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی، صیانت از مقاومت و ایستادگی است.

او گفت: مسکن سازی رژیم صهیونیستی خیانتی بزرگ است که در تلاش هستند آن را با کمک آمریکایی‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/ک

صحبت با آمریکا نتیجه‌ای ندارد و راه به جایی نخواهد برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.