رئیس قرارگاه اربعین ناجا:

زائران با مهیا شدن شرایط از سمت عراق از مرز خارج می‌شوند/ زوار برای خروج از مرزها عجله نکنند + فیلم

رئیس قرارگاه اربعین ناجا گفت: زائران با اسکان در اماکن مختلف در مرزهای شلمچه و چذابه، با مهیا شدن شرایط از سمت عراق از مرز خارج می‌شوند.

زائران با مهیا شدن شرایط از سمت عراق از مرز خارج می‌شوند/ مردم برای خروج از مرز عجله نکنندسردار فتحی زاده رئیس قرارگاه اربعین ناجا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت: با مهیا شدن شرایط و امکانات رفاهی در آن سوی مرز‌های شلمچه و چذابه، کار خروج زائران از این دو مرز از سر گرفته می‌شود.

 او با اشاره به افزایش تردد‌ها در مرز‌های چهارگانه کشور گفت: در مرز مهران بیشترین تردد‌ها در روز‌های اخیر ثبت شده است.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا در ادامه با اشاره به کمبود برخی زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در آن سوی مرز گفت: از صبح امروز تردد در مرز‌های شلمچه و چذابه به طور موقت جلوگیری شد.

او افزود: زائران با اسکان در اماکن مختلف، با مهیا شدن شرایط از سمت عراق از مرز خارج می‌شوند.

فتحی زاده بیان کرد:حجم انبوه زائران در ساعاتی از روز باعث شده با سنگینی تردد در مرز‌ها مواجه شویم .در بعضی از مرز‌ها به لحاظ محدودیت‌ها و کمبود‌ها برای انتقال زائران از مرز به سمت کشور عراق، مشکلاتی ایجاد شده بود که ناچار شدیم از مردم بخواهیم ساعاتی را در موکب‌ها و اماکن استراحت کنند و با مهیا شدن شرایط و امکانات رفاهی در کشور عراق، اقدام به خروج از مرز‌ها کنند.


او با بیان اینکه  مرز بین‌المللی مهران بین مرز‌های چهارگانه بیشترین حجم تردد در روز‌های اخیر را شاهد بوده است ، اضافه کرد: از بامداد امروز تا ساعت ۱۲ ظهر بیش از ۱۲۵ هزار از این مرز به عتبات عالیات مشرف شدند.

رئیس قرارگاه ناجا عنوان کرد: از مسئولین استان های مرزی خواسته شده مردم را در موکب‌ها و محل‌های استراحت اسکان دهند تا در ساعات خنکی هوا از مرز خارج شوند.

او ادامه داد: در سمت مرز‌های کشور خودمان مشکلی نداریم، اما در سمت عراق به دلیل کمبود امکانات رفاهی مردم با مشکل مواجه می‌شوند لذا از مردم تقاضا کردیم که قبل از خروج از مرز در مواکب استراحت کنند و برای خروج از مرز عجله نکنند.

انتهای پیام/غ

افزایش تردد‌ها در مرز‌های چهارگانه کشور

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.