سردار کرمی:

وظیفه یگان ویژه تامین امنیت زائران است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه وظیفه دارد تا امنیت زائران را تامین کند و خوشبختانه در هر چهار مرز تاکنون هیچ مشکلی نداشتیم.

وظیفه یگان ویژه تامین امنیت زائران استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: همه مردم در مرز‌ها به راحتی و در نهایت آرامش و متانت در حال عبور هستند البته همکاری بسیار خوبی هم میان گذرنامه و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برقرار است و بی درنگ هر تعداد زائری که مراجعه می‌کند، کارش را راه می‌اندازند و ما امسال توقفی نداشتیم.

او گفت: از روز گذشته میزان ورودی‌ها بیشتر شده و زائرانی که سفر خود را برنامه ریزی کردند، به کشور بر می‌گردند، البته امروز صبح وضعیت متفاوت شد و خروج بیشتر شد، فکر می‌کنیم آمار امروز به بیش از ۱۰۰ هزار نفر برسد که نسبت به سال قبل از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: یگان ویژه وظیفه دارد تا امنیت زائران را تامین کند و خوشبختانه در هر چهار مرز هیچ مشکلی نداشتیم، از نظر انضباطی و مدیریت جمعیت با رعایت و توجه بسیار خوب زائران، ازدحام در پایانه‌ها به وجود نیامده و تردد‌ها روان است.

سردار کرمی اضافه کرد: یگان‌های ویژه ناجا برای موج بازگشت زوار آمادگی کامل را دارد، نیرو‌های احتیاط نیز پیش بینی شده و با آمادگی کامل امورات را رصد می‌کنیم تا این سفر مهم اسلامی انجام شود.


بیشتر بخوانید: افزایش ٢٥ درصدی نیروی انسانی نسبت به سال گذشته


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار