حسینی: موفقیت استقلال مهم‌تر از کلین شیت من است/ امیدوارم فصل بعد، شیراز در لیگ نماینده داشته باشد

دروازه بان استقلال گفت: امیدوارم از فجر سپاسی حمایت شود تا این تیم به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش در بازی برابر فجر شهید سپاسی شیراز گفت: خوشبختانه توانستیم در ۱ بازی سخت به پیروزی برسیم. به هر حال جام حذفی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. باید به مهابادی بابت تیم خوبی که ساخته تبریک بگویم و امیدوارم پس از چندین سال شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد، زیرا این شهر شایستگی این را دارد که در لیگ یک نماینده داشته باشد و جای تیم‌های شیرازی در لیگ برتر خالی است. فجر سپاسی این فصل تیم خیلی خوبی دارد و امیدوارم از آن حمایت شود.

حسینی درباره رفتنش به سمت هواداران فجر سپاسی شیراز در پایان بازی عنوان کرد: به هر حال هواداران فجر همشهری‌های من هستند و در طول بازی من را تشویق کردند و من هم بابت لطفی که به من داشتند در انتهای بازی به سمتشان رفتم تا از آن‌ها تشکر کنم. شنیدم که فجر سپاسی بودجه خیلی کمی دارد. امیدوارم که مسئولان این تیم را حمایت کنند، زیرا شهری مانند شیراز باید حداقل ۱ تیم در لیگ برتر داشته باشد، اما مسئولان به اندازه کافی از فجر سپاسی حمایت نمی‌کنند. امیدوارم حمایت‌های لازم انجام شود تا فجر سپاسی در پایان فصل به لیگ برتر صعود کند.


بیشتر بخوانید: استراماچونی:‌ نمی‌دانم چرا داور با کمک چهارم درباره پنالتی مشورت کرد/ هوپر اصلا گزینه من نبود


دروازه بان استقلال در خصوص عملکرد داوری در این دیدار گفت: داور قصد داشت به سود ما پنالتی بگیرد، اما نظرش عوض شد. خداروشکر که توانستیم این بازی را ببریم.

او در واکنش به این که در بازی برابر فجر سپاسی موفق شد برای اولین بار در فصل جدید دروازه اش را بسته نگه دارد گفت:  کلین شیت موفقیت تیمی است و موفقیت استقلال از هر چیزی برایم مهم‌تر است.


بیشتر بخوانید: استقلال تهران ۳ - فجر سپاسی صفر/ صعود شاگردان استرا به یک چهارم نهایی + حاشیه‌ها و تصاویر


حسینی در پایان افزود: استراماچونی از روز اولی که آمد تمام تلاشش را انجام داد، اما در ۶، ۷ بازی گذشته بدشانس بودیم و حداقل ۴، ۵ امتیاز را از دست دادیم. بدون شک اگر این اتفاقات نمی‌افتاد جایگاه خیلی بهتری در جدول داشتیم. امیدوارم هواداران از استراماچونی حمایت کنند، زیرا در چند بازی گذشته عملکرد خیلی بهتری ارائه دادیم و امیدوارم در آینده بهتر شویم.

انتهای پیام/

اظهارات حسینی پس از دیدار برابر فجر سپاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار