آمریکا مدعی کشته‌شدن ابوبکر بغدادی شد + فیلم

یک مقام نظامی آمریکایی مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفته و به هلاکت رسیده است.

آمریکا مدعی کشته‌شدن ابوبکر بغدادی شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نیوزویک به نقل از یک مقام نظامی آمریکا مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفت.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد سرکرده اصلی تروریست‌های داعش کشته شده و قرار است رئیس‌جمهور آمریکا در این زمینه بیانیه‌ای صادر کند.

دونالد ترامپ ساعتی پیش بدون هیچ توضیحی در پیامی توییتری نوشته بود «همین الان اتفاق بزرگی رخ داد».

این در حالی است که پیش از این پایگاه اینترنتی نیوز اگزکتیو مدعی شد بین ۸ تا ۱۲ بالگرد به همراه نیرو‌های ویژه آمریکایی به کاروان سرکرده‌های گروه‌های تروریستی که در حال جا به جایی در نزدیکی باریشا در ادلب سوریه بودند حمله کردند.

این پایگاه خبری آمریکایی ادعا کرد: «ما منتظر تأیید این حمله هستیم تا ببینیم آیا این همان چیزی است که رئیس‌جمهور آمریکا در توییت خود به آن اشاره کرده یا خیر.»

سی‌ان‌ان نیز به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در تعیین مکان ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش کمک کرده است.

لیز اسلای، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست در بیروت در حساب توییتری خود نوشت گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش هدف حمله یگان‌های ویژه آمریکا در ادلب قرار گرفته است.

وی افزود: «ترامپ ساعت ۹ صبح یکشنبه (به وقت محلی) با مردم در این خصوص صحبت خواهد کرد.»

برخی رسانه‌ها مدعی‌اند که ابوبکر بغدادی با حمله نیرو‌های ویژه آمریکا به کاروان داعش در ادلب، کمربند انتحاری خود را منفجر کرده و به هلاکت رسیده است. تصور می‌شود دو همسر بغدادی هم در این انفجار کشته شده‌اند.

رویترز هم مدعی شده دو مقام ایرانی به این خبرگزاری گفته‌اند ایران از مرگ ابوبکر بغدادی از طریق منابعی در سوریه مطلع شده بود.

فیلم‌هایی در توییتر منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به زمان حمله به محل حضور بغدادی در روستای باریشا در ادلب سوریه و پس از آن است.

تلویزیون عراق هم اعلام کرد دستگاه اطلاعاتی این کشور در تعیین مکان حضور ابوبکر بغدادی مشارکت داشت و بزودی تصاویری از حمله‌ای که بغدادی در آن کشته شد، پخش می‌کند.

پنتاگون: جسد ابوبکر بغدادی در اختیار نیرو‌های آمریکایی است

یک مقام بلندپایه پنتاگون مدعی شد جسد ابوبکر بغدادی در اختیار نیرو‌های آمریکایی است و آزمایش DNA هویت او را ثابت کرده است.

واکنش قدیروف به خبر مرگ بغدادی

رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن امروز یکشنبه با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد مرگ احتمالی ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش باعث هیچ تغییری نمی‌شود مگر اینکه دیگر به تروریست‌ها برچسب خوب یا بد داده نشود. (اینجا)

نامزد‌های احتمالی جانشینی ابوبکر بغدادی چه کسانی هستند؟

منابعی به المیادین اعلام کردند که بر اساس ارزیابی‌های امنیتی ابوعبدالرحمن الجزراوی و ابوعثمان الفرنسی نامزد‌های احتمالی برای جانشینی ابوبکر بغدادی هستند. (اینجا

ترکیه مدعی مشارکت در عملیات قتل بغدادی شد/ آمریکا نقش آنکارا را تکذیب کرد

وزارت دفاع ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد آنکارا قبل از عملیات آمریکا در استان ادلب که منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش شد با آمریکایی‌ها تبادل اطلاعات داشته است. (اینجا

افشای جزئیاتی درباره کشف مخفیگاه ابوبکر بغدادی

مسئولی عالی رتبه در اداره اطلاعات عراق اعلام کرد: بازداشت یک مرد و زن عراقی که از افراد نزدیک به البغدادی بوده‌اند، باعث شد نیرو‌های عراقی از محل اختفای او آگاه شوند و اطلاعات لازم در این خصوص را در اختیار ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا قرار دهند. (اینجا

کشف ۷ جسد دیگر در محل هلاکت سرکرده تروریست‌های داعش

هفت جسد دیگر در محل کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در استان ادلب سوریه کشف شد. گفته می‌شود هشت فروند بالگرد و دو هواپیمای بدون سرنشین در عملیات نظامی منجر به کشته شدن بغدادی مشارکت داشته اند. (اینجا

ترامپ مرگ ابوبکر بغدادی را اعلام کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری در کاخ سفید گفت: شب گذشته آمریکا فرمانده بزرگترین شبکه تروریستی جهان را کشت. (اینجا

نیرو‌های دموکراتیک سوریه: هلاکت بغدادی نتیجه همکاری ۵ ماهه مشترک با ما بود

مظلوم عبدی، فرمانده نیرو‌های دموکراتیک سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد سرکرده گروه تروریستی داعش در نتیجه همکاری ۵ ماهه اطلاعاتی با آمریکا در یک عملیات مشترک کشته شد. (اینجا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 2
۰۷:۴۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
دوره و زمونه بدی شده والا . بعضی از ادما چقدر نمک نشناس شدن. آخه آدم سگی را که خودش تربیت کرده و بهش نون و آب داده را میکشه ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
این گروه تروریست را جبهه مقاومت از هم فرو پاشید.
اصل کار فروپاشی و نابودی گروه تروریستی بود نه یک مهره سوخته و سردسته بی ارزش آنها .
Switzerland
سعید فروزان
۱۹:۵۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
قابل توجه اصلاح طلبان و نفوذیان گرین کارتی دولت ، امریکا به سگهای وافادر خود هم رحم نمیکند وای به شما ، اینقدر صحبت و شعار تعامل و رابطه ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
کجای این فیلما جسد ابوبکر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
حالا خدا کنه کشته شده باشه
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۹:۳۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
آمریکا از قبل می دونست بغدادی کجاست .تاریخ مصرفش تموم شده بود .ترامپ مجبور شد به خاطر مسائل داخلی و خارجی آمریکا خودی نشون بده‌.تا چند وقتی همه سرگرم باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
مثل خودکشی هیتلر یا هلاکت بن لادن که دروغ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
عمر صحت داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خدا رو سپاس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اﻓﺮﻳﻦ ﺑﺮ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎﻳﻴﻬﺎ .. ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻣﻴﺎﺭﻥ ﻣﻴﭙﺰﻥ و ﻣﻴﻜﺸﻦ .......ﻣﺮﮒ ﺑﺮ اﻣﺮﻳﻜﺎ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
در پستی اونا همین کافیه که ماموران خود را پس از ناکامی به عملیات بدون بازگشت می فرستند و یا نوکران حلقه به گوش خود را پس از سوء استفاده نابود می کنند و سزای کسانی که با شیطان زادگان همکاری می کند و به مردم بدبخت خیانت می کنند جز بدبختی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
عراقيا و سوريه ايا امشب تا صبح جشن ميگيرن و هلهله ميكنن
البته همه مسلمونا وظيفه شرعي دارن جشن بگيرن و پايكوبي كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تا حالا هزار بار از این خبرا دادن اخرشم معلوم نیست طرف کشته شده یا زنده است یا اصلا کیا کشتن همش مثل رازی مبهم می‌مونه مخصوصا که اینا استاد دروغ پردازی و نیرنگ بازی هستن باورش سخته به این سرعت آزمایش دی. ان . ای گرفتن و به همین سرعت مشخص شد؟ تا حقایق پشت پرده سیاست چی باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
مگ دی ان ای دادن ازمایشگاه دولتی ک چند ماه طول بکشه جوابش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
امریکا ترسید ابوبکر زنده دست نیروهای مقاومت بیفته وهمه چیز را بگه وامریکای رسوا را رسوا ترکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
نفوذ سپاه در عراق = ترس آمریکا از لو رفتن بغدادی = در دست گرفتن ابتکار عمل برای اینکه بگن ما کشتیم و از اول مخالف داعش بودیم
الان اول سعی می کنن ایران رو از عراق و سوریه دور کنن ( محور خبرهای آتی این خواهد بود ) بعد ابوبکر بغدادی دومی با تجهیزات بیشتر روی کار بیارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ترامپ سناریو مهره کشی خودش رو گذاشته بود خوراک انتخاباتی دور دومش باشه دید سوریه داره پیش دستی میکنه مجبور شد زودتر اجراش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگرآمریکا گفته !! دروغ گفته؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
واقعا كشتن اين دراكولا تبريك بي نهايت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
من از اول هم گفتم تو ادلبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
هر موقع جسدش را از نزدیک دیدید باور کنید کشته شده ساده لوح نباشید .
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۴:۳۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
صبر کنید خواهید دید دم انتخابات جزو عملکردهای دولت ثبت خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
از قدیم گفته اند،یوم البدتر،به نظرم جای این بوفالو ،یگ ریش قرمز(همونی که در فیلم-به وقت شام-دیدیم)یعنی ابوعمرچچینی میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اون بدبخت تاریخ مصرفش همانند صدام به پایان رسیده بود و چند صباح دیگر نوبت آل سعود است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
از اول هم ميدانستند كجاست و هميشه كجا ميره و هر شب كجا ميخوابه
الان هم ترامپ دنبال يك خبر بود كه مساله استيضاح خودش را تحت الشعاع قرار بده دستور داده كه ديگه البغدادي را لازم نداريم و كارش را تمام كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
باز این آمریکای جنایتکار یه نقشه جدید تو سر داره
Germany
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تا حالا از ناحیه ی آمریکای جنایتکار حمایت و حفاظت می شد اکنون که بی خاصیت شده کشتنش . وقتی که مردم بی گناه را سر می برید و آتش می زد چراغ نکشتید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
از قدیم الایام سیاست آمریکایی ها همین بوده که آدمی که تاریخ مصرفش گذشت رو باید قبل از اینکه اطلاعاتش دست کشورهایی مثل ایران بیفته بکشن. خدا لعنتشون کنه. نوبت سران عربستان هم میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگه راست باشه من شيريني ميدم
شايدم بستني
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بخاطراینکه به درستی این وهابی رفیق آمریکا نمی تونسته وظایف ویا دستورهای سازمان ننگ تروریست پرورCIAسی آی ای آمریکاروبه نحواحسن انجام بده بایدمثل همون بن لادن ازصحنه خارج و یه تروریست تازه نفس توسط سیاوآمریکاجاش روبااین توسوریه وعراق وافغانستان عوض کنه در کنارچپاول وقاچاق نفت کشورسوریه درمستندات وعکسهای هوایی گرفته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اینا هم از ما یاد گرفتن روز اربعین زم گرفتیم اینا هم روز ۲۸صفر البغدادی کشتن عجب سیاستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بغدادی باید کشته می شد یا اگه کشته نشده باید کشته بشه چون اگه دستگیر بشه معلوم میشه بابای تروریست کیه .بازم خدا رو شکر دشمنی که برای ما درست کردن خودشون کشتن.مثل صدام.
Germany
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تمام تروریستهای وحشی و فاسد عالم مثل (بن لادن ، ضرقاوی ملاعمر و البغدادی ورجوی و...) و پادشاهان فاسد و وحشی عرب ( مثل صدام و فهد و بن سلمان و حسنی مبارک و بن علی و عبدالله صالح و عمر البشیر و شاه سلمان وهابی و ....توسط خود حکومت شیطانی امریکا ساخته شده و پرورش یافته اند . ولی بعد از تاریخ مصرفشان انهم برای استفاده های ابزاری خود ( مثل انتخابات و فروش سلاح و غارت ثروت ملل مسلمان و حمایت از رژیم شیطانی صهیونیسم و فرافکنی و تبلیغات و انحراف افکار عمومی و....انها را حذف می کند . لعنت خدا بر شیطان بزرگ امریکا و بخصوص شیطان مجسم یعنی ترامپ که تمام خصوصیات فاسد و زشت و حیوانی در این فرد بخصوص جمع شده است .
-
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
از فردا شاهد ظهور یک اسامه بن لادن یا ابوبکر بغدادی جدیدی باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
آمریکا خودش اینارو رو کار آورد حالا هم داره چرت میگه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
یه دروغ بزرگه
امریکا هیچ وقت این کار و نمیکنه هیچ وقت
دی ان ای یه شوخیه
فقط میخان موقعیت بغدادی رو عوض کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
یک ضرب المثل ایرانی هست که میگه کار را که کرد آنکه تمام کرد ولی این دفعه را برای لشگر عظیمی از تروریست ها و حامیانش کور خواندن و این مثل اینگونه میشود:
کار را آن کرد که خوب شروع کرد و خوب مبارزه و نابود کرد .اگر جبهه مقاومت و مدافعان حرم نبودند حالا حالا ها آمریکا در منطقه از تروریستها حمایت و برایشان سلاح و از طرف کشورهای تروریست پرور منطقه از جمله امارات و عربستان هم حمایت مالی میشدند!!!!!
پس درود بر جبهه مقاومت که لکه ننگی را از دنیا پاک کردند و آن مهره بی ارزش هم سالیان سال مرده بود!!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اینم گوریل !
Iran (Islamic Republic of)
MHDD
۱۲:۱۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بچه ها دقت کردید آمریکا اولش گروه تروریستیرو راه میندازه بعد ازش حمایت میکنه ود آخرش که به منافعش رسید میاد خودش نقش آدم خوبرو بازی میکنه ومیگه به امید خدا این غده ی سرطانیرو نابود کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
به علاوه اینکه کلی اسلام هراسی راه انداخته تو جهان . باید دید کجا ضربه این کارشون رو میخورن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
چاقو دسته خودشو نمی برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
کشتن ابوبکر بغدادی فقط برای انتخابات و فریب افکار عمومی در درون ایالات متحده آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
چ
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
این یانکی موقرمزانگشت خپل نتونست یه عکس یادگاری انتخاباتی بگیره بجاش زدیه موش فاضلاب تروریست کثیف روکشت تاازطرفی هم یه تروریست تازه نفس در آینده جایگزینش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
هدف ترامپ پیروزی در انتخابات آمریکا و غارت و کشتار بیشتر مردم خاورمیانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگر مقاومت نبود این عنصر جانی از سوراخ خودش بیرون نمی آمد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۱۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگر ترامپ خواهان آرامش در خاورمیانه بود چرا با عقب نشینی از شمال سوریه بلافاصله چراغ سبز حمله ترکیه متجاوز به سوریه را داد ؟؟؟؟؟!!!!! آیا این عقب نشینی صوری دست آمریکا و تروریستها و ترکیه را در غارت منابع سوریه باز نمیگذارد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۱۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
انشاالله خبر صحیح باشد .
اما وقتی که شیطان بزرگ بدرک واصل شد انوقت میتوان تبریک گفت .
مرگ افرادی بمثل ترامپ ، اوباما ، اسامه بن لادن و اوبمر البغدادی زیاد مهم نیست چرا که جانشینان اینها بمراتب بدتر از اثلشان است . پس فقط مرگ بر شیطان بزرگ ما را راضی می کند .
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۱:۱۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
کی میادرفیق جون جونیشوبکشه دروغی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
رفیق نه اخوی . نوکر . نوکر با جیره و مواجب حداقلی .
این نوکرها تاریخ مصرف دارند .
وقیی که موقع اش رسید نابؤدشان میکنند چرا که اسرار همکار و نوکریشان با جسم نجسشان دفن شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
چقدر ساده و زودباورید به نظرتان یک مهره همانند ابوبکر البغدادی بدون کمک آمریکا و حمایت کشورهای امارات و عربستان به چه دردی میخورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
امریکا اگه گفته راست گفته. کارش پنهانکاری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
از منظر یه آمریکایی آره، حق با شماست. ولی یه ایرانی گول این حرفهارو نمیخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
مهم بغدادی نیست مهم تفکر واعتقاد بغدادی هاست که هنوز باقی مونده وصد در صد جانشین بغدادی زیاده باید تفکرو نابود کرد که خیلی سخته!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اینها همه دروغ‌پردازی و یا فریبی بیش نیست،هدف آمریکا سرپوش گذاشتن در به غارت بردند نفت سوریه و خنجر زدن به کردها از پشت و پرورش بیشتر تروریست است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ما هم مدیر کانال امد نیوز رو دستگیر کردیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Poland
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
امریکا دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۱:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
باز چه نقشه ای در کاره . هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خدا بزرگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خخخخ چه دروغا اخه ابوبکر ابغدادی زاده خود امریکاست میاد بکشش چه مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگه درست باشه دم امریکا گرم....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
یگی از دلایلی که این کار رو کرده اینه که بگه امریکا ضد تروریسته و داره تو منطقه با تروریستها میجنگه و اون ایرانه که حامی تروریست ها است.
امریکا با اون همه امکانات جاسوسیش اگه میخواست این حرومزاده رو همون اول میکشت.چرا همین که دیده داعش شکست خورده از نیروهای مقاومت امد اینو کشت.
مکر و فریب امریکا دست شیطان رو از پشت بسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اینها مسلما هیچ چیز را ثابت نمی کند وامریکا تا هم اکنون از ابوبکر بغدادی شیطان صفت محافظت میکرد به احتمال زیاد این شجره ی ملعونه توسط نیروهای مقاومت به هلاکت رسیده است ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
مگر داعش نیروی امریکا نبود
وداعش دشمن اسلام نبود
مگر صدام دشمن عراق واسلام نبود پس نتیجه میگیریم که امریکا دوست عراق وطرفدار اسلام است طالبان را هم امریکا نا بود کند تا افغانستان ارام شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بعد داعش به حقوق معلمان رسیدگی بشه
Poland
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
معلمان سه ماه تابستون بیکارن حقوق دارن بیاید اولویت رو بذاریم به کاگران بدبختی که صرف داشتن پدری از کار افتاده و نداشتن راهنما و فقر استعدادشون تو آجر پرت کردن خلاصه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بر اين مژده گر جان فشانيم رواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
عصر جديدي آغاز شده عصر بدون تروريست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
امریکا در دورغ گفتن مقام رتبه اول دنیاست این مهره دست پرورده اش سال چند بار می میمیرند ودر عرض چند هفته زنده پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۲۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
دقیقا توی دو کلیپ فیلم فوق چهره البغدادی کاملا مشخصه که کشته شده ترامپ اصلا دروغ نمیگه اصلا نمی دونه دروغ چی هست ارواح عمش .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۲۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
دقیقا توی دو کلیپ فیلم فوق چهره البغدادی کاملا مشخصه که کشته شده ترامپ اصلا دروغ نمیگه اصلا نمی دونه دروغ چی هست ارواح عمش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تو این فیلم اگه چیزی متوجه شدید به ماهم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ببین تو همین چاله بوداگه اینورش سوراخ نداشت که رفته باشه تو جای بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
الحمد لله بهترین خبر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تسلیت به خانم کلینتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
فردا خلیفه ای دیگه میشینه جاش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ابوبکر البغدادی نوکر و مامور امریکا بود احتمالاتاریخ مصرفش تمام شده بوده که امریکاییه کشتنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بايد ترامپ رو دعوت كنيم بياد ازش تشكر كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بایداز ترامپ برای کشتن اختلاسگران کمک بگیریم زمان خیلی کوتاه خاوری را خواهد تحویل داذ همان طور که بن لادن وصدام را کشت او برای پول کار میکند بگویید نصف در امد ودارایی خاوری مال تو فوری اقدام میکند
France
پژمان تورک
۰۹:۵۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگ امریکا البغدادی و کشته باشه شاید گوشه ای از خیانتهاشو جبران کرده باشه . مطمئن باشید اینکارش جنبه سیاسی فوق حرفه ای هم میتونه داشه باشه که تا راحت بتونه از جانشینش بعنوان شروع دوباره داعش رونمایی کنه
Germany
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
امریکایی ها چند بار این دست پرورده ی خودشان را می کشند؟؟؟!!!،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تروريسم تا ابد ريشه كن شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تا وهابیت و صهیونیستها و آمریکایی ها و از همه بدتر انگلیسیها هستند تروریسم هم هست
Iran (Islamic Republic of)
هدهد
۰۹:۵۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اولا نیروهای ویژه باید بروند پوشک عوض کنند... دوما بفرض آمریکا اینکارا کرد باشد... تشکیل داعش کار خود جنایتکارشون بوده حالا البغدادی مهرهُ سوخته شده اونا اینکار را نمیکردند آخرش مقاومت اینکاررا میکرد...
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۰۹:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
همون سناریویی که برای بن لادن ساختن ! چقدر ترفندهاشون ؛ احمقانه و تکراریست !!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
این هزارمین بار است که خبر مرگ این سگ کثیف را می دهند.هرچند که ماموریتش برای آمریکا و اسرائیل به بهترین نحوانجام داد.وتاریخ مصرفش گذشته
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
شما تا دیروز با ایشون سر یه سفره آبگوشت میزدین الآن افتخار میکنین که کشتینش؟ خودتون بزرگش میکنین وقتی تبدیل شد به یه مهره سوخته خودتون میزنینش و بهش افتخار هم میکنین
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
مهره سوخته چیه?
همه میگن مهره سوخته
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۰۹:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگر خبر صحت داره خدا رو شکر که کشته شده اگرم خبر صحت نداره مرگ بر امریکا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اگه واقعا اينطور باشه بايد سازمان ملل امروز رو براي هميشه عيد جهاني اعلام كنه و همه مردم دنيا به جشن و پايكوبي بپردازند و ما هم تعطيل رسمي اعلام كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
اخه مگه ترامپم راست حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۸:۵۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بعد از اینکه ترامپ رئیس جمهور شد مطمئن بودم که ابوبکر البغدادی را سوژه انتخاب دوره دوم خود خواهد کرد درست مثل اوباما که از کشتن بن لادن برای دوره دوم ریاست جمهوری خود استفاده کرد.
Iran (Islamic Republic of)
آرش جهانشاهی
۰۸:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
یعنی رد مامور سی آی آ رو قبل از دستگیری توسط ایران پاک کردند
آخرین اخبار