توقیف وانت بار با ۱۱۰۰ قرص نان در یاسوج

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از توقیف یک دستگاه وانت با یک هزار و ۱۰۰ قرص نان در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان عصر دیروز به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و پس از توقیف آن با حدود ۴۰۰بسته نان مواجه شدند.
 
او به غیر عادی بودن این  بار اشاره داشت و افزود: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که این مقدار نان برای انتقال به  منطقه پادنا و کارگران باغات است.
 
سرپرست اداره صمت این استان با بیان اینکه تهیه نان برای کارگران شاغل در منطقه پادنا به ظاهر بدون مشکل است، ادامه داد: توزیع خارج از شبکه و حجم آن با توجه به سهمیه آرد نانوایی ها غیرقانونی است.
 
او با اشاره به اینکه تهیه این تعداد نان از چهار نانوایی شهر یاسوج  که به گفته خودشان سهمیه آرد آنان کفاف پخت برای تامین نیاز مشتریانشان را نمی دهد مشکوک عنوان و تاکید کرد: با توجه به فاسد شدن نان ها به راننده وانت اجازه انتقال بار داده شد اما برای نانوایان متخلف، تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند شد.
 
حسین پور اضافه کرد: با نوایان متخلف با کاهش سهمیه آرد به میزان مورد نیاز آن ها ، برخورد خواهد شد.
 
انتهای پیام/ط

توقیف یک دستگاه وانت با یک هزار و ۱۰۰ قرص نان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.