تساوی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه و مس کرمان در میان حواشی

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز /یکشنبه/ در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در حالی به تساوی یک بر یک مقابل تیم مس کرمان رسید که این دیدار در طول جریان بازی و در پایان مسابقه با درگیری همراه بود.

تساوی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه و مس کرمان در میان حواشیبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز /یکشنبه/ در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در حالی به تساوی یک بر یک مقابل تیم مس کرمان رسید که این دیدار در طول جریان بازی و در پایان مسابقه با درگیری همراه بود.

این دیدار با حضور بیش از چهار هزار هوادار مشتاق ارومیه‌ای و در میان فریاد‌های /یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان/ از ساعت ۱۴:۳۰ امروز /یکشنبه ۱۹ آبان/ در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه آغاز شد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش را به مدت ۶۵۰ دقیقه در اختیار داشت این بار اسیر حاشیه سازی‌های حریف کرمانی شد و یک بار دروازه خود را باز شده دید.

وحید بیاتلو سرمربی تیم ۹۰ ارومیه در ترکیب اولیه خود سیدرسول حسینی به عنوان دروازه بان به همراه امین عباسی، داود شاهواروقی، علی کرمی، فرشاد اسدی، آرمان سوداگر، سیروس صادقیان، سیدمحمد ابوترابی، وحید نعمتی، محمد عبادزاده و سعید بحرکاظمی را به زمین فرستاد و در ادامه نیز اکبر صفرزاده، علیرضا قاسمی و بهنام رسومی‌نیا به عنوان یاران تعویضی به میدان رفتند.

برای تیم مس کرمان نیز داوود نوشی صوفیانی، محمدحسین حیدری، میثم تهیدست، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، مهران امیری، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، محمدمهدی عسگری، حسین مجلی شنانی و شروین بزرگ با سرمربیگری مجتبی حسینی به میدان آمدند.

قضاوت این دیدار را «سیدعلی اصغر مومنی» با کمک اسماعیل احمدی، میلاد لطفی و مهرداد خسروی بر عهده داشت و شاهین حاج بابایی ناظر داوری این مسابقه بود.

در این دیدار مجتبی حسینی سرمربی تیم مس کرمان کارت قرمز و علی کرمی و امین عباسی مدافعان تیم ۹۰ ارومیه از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

در یکی از موقعیت‌های مناسب نیمه نخست ضربه محمد عبادزاده توسط دروازبان مس کرمان در یک موقعیت تک به تک دفع شد، ولی در ادامه حملات مستمر تیم ۹۰ ارومیه نتیجه داد و این تیم در دقیقه ۳۴ با ضربه پنالتی فرشاد اسدی به گل اول دست پیدا کرد.

اما این برتری زیاد داوم نیاورد و تیم مس کرمان پس از اعلام خطای داور به نفع میهمان، در یک فرصت مناسب با زدن ضربه از پشت محوطه جریمه به سوی دروازه میزبان در دقیقه ۴۴ توسط حسین مجلی شنانی به گل تساوی رسید.

در دقیقه ۲۵ این مسابقه تیم ۹۰ اورمیه به دلیل مصدومیت سعید بحرکاظمی مجبور به انجام یک تعویض ناخواسته شد و علیرضا قاسمی به جای بازیکن مصدوم به زمین آمد.
در اواخر نیمه نخست گل دوم تیم ۹۰ اورمیه درون دروازه مس کرمان شد، ولی این گل از سوی داور وسط خطا اعلام شد و مورد قبول قرار نگرفت.

در طول این مسابقه اعتراض‌های مکرر مجتبی حسینی سرمربی جنجالی مس کرمان به داور وسط و تیم داوری مسابقه همچنان ادامه داشت که این امر در برخی لحظات موجب ایجاد اخلال در روند بازی شد که در نهایت این سرمربی با دریافت کارت قرمز توسط داور، از کنار زمین اخراج شد.

بازیکنان تیم مس کرمان پس از پایان این دیدار اقدام به حمله‌ور شدن به سوی بازیکنان تیم ۹۰ ارومیه و عکاسان حاضر در کنار زمین شدند که باعث بروز صحنه‌های غیر ورزشی و غیراخلاقی در این مسابقه شدند.

هم‌اکنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور با کسب ۶ پیروزی، پنج تساوی و یک شکست، ۱۰ گل زده، چهار گل خورده و اندوختن ۲۳ امتیاز با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم فجر سپاسی شیراز در رده دوم جدول دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه روز دوشنبه هفته گذشته نیز در هفته یازدهم لیگ دسته یک کشور و در دیداری خارج از خانه تیم گل‌ریحان البرز را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت، ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه است.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیم های مس کرمان و نود ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.