معاون اول رئیس جمهور:

معجزه توسعه با بخش خصوصی اتفاق می‌افتد/ دریاچه ارومیه باید مثل یک کانون مهم زندگی و حیات بدرخشد

جهانگیری گفت: دریاچه ارومیه باید به عنوان یک کانون مهم زندگی و حیات بدرخشد.

معجزه توسعه توسط بخش خصوصی اتفاق می‌افتد/با همت و یکپارچگی مردم و مسئولان سخت و پیچ خطرناک را پشت سر گذاشتیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در آئین افتتاح بیمارستان میلاد ارومیه گفت: استکبار جهانی فکر میکرد با تحریم ملت ایران را متوقف کند اما با همت و یکپارچگی مردم و تلاش مدیران و خدمت گزاران گردنه سخت و پیچ خطرناک را پشت سر گذاشتیم.

 جهانگیری با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه گفت: با همت مسئولین، مردم و خصوصا کشاورزان طرح‌های متعددی در این سال‌ها هم در بخش کشاورزی، هم لایروبی رودخانه‌ها و هم احداث تونل‌های مهم انتقال آب به دریاچه و هم احداث تصفیه‌خانه بزرگی که پس‌آب به دریاچه ارومیه اجرا شد تا امروز بتوانیم با امیدواری زیادی بگوییم که دیگر از آن خطر اصلی درباره دریاچه ارومیه عبور کردیم و دریاچه باید بعد از این به عنوان یک کانون مهم زندگی و حیات در اینجا بدرخشد و مردم از آن استفاده کنند.

جهانگیری در ادامه به تشریح ویژگی‌های بیمارستان بین المللی ارومیه پرداخت و گفت:یکی از مهمترین شاخص های بیمارستان غیر دولتی بودن سرمایه‌گذاری در آن است.

جهانگیری با بیان اینکه آذربایجان غربی پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی در بخش درمانی و پزشکی دارد، افزود: پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب و بیمارستانهای مجهزی در استان حضور و وجود دارند که یک فرصت چشمگیر برای توریسم درمانی در این منطقه ایجاد کرده‌اند.

معاون اول رییس جمهور افزود: معجزه توسعه توسط بخش خصوصی اتفاق می افتد و حرکت افرادی که با تنگ نظری به دنبال ایجاد مانع در برابر حضور بخش خصوصی در حوزه های مختلف کشور هستند که رفتار آنها نه به مصلحت کشور نه به مصلحت آینده و نه به مصلحت توسعه ایران اسلامی است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: برنامه دیگر این سفر افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در ارومیه است. جوانان ارومیه از نظر ورزش نیز سرآمد هستند و رقابت‌های جهانی والیبال امسال در ارومیه برگزار شد. افتتاح این ورزشگاه و هدیه آن از سوی دولت به جوانان ارومیه فرصتی است که همچنان ارومیه بتواند در رشته‌های مختلف ورزشی سرآمد باشد.

انتهای پیام/م

سفر معاون اول رئیس جمهور به ارومیه

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.