قبانچی در سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی:

شاهد فعالیت پویای محور مقاومت هستیم

امام جمعه نجف اشرف گفت: در حال حاضر خط محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران شاهد یک فعالیت پویا است.

شاهد فعالیت پویای محور مقاومت هستیمبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی که از صبح امروز در سالن اجلاس سران در برگزاری است، اظهار کرد: ما از ۱۶ پیش در حال جنگ هستیم تا حقانیت اسلام را نشان دهیم.

امام جمعه نجف اشرف ادامه داد: امروز تحولاتی در حال شکل گرفتن است که اراده ملت عراق در آن موثر است، این تحول بزرگ در راستای وحدت مسلمانان و عامل سرافکندگی گروه‌های تروریستی است.

او تصریح کرد: در حال حاضر خط محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران شاهد یک فعالیت پویاست و در حال حاضر بسیاری از کشور‌های غیر اسلامی از وحدت ما درس گرفته‌اند.

قبانچی افزود: امروز در عراق هم شاهد تحولاتی هستیم که باید بگویم این تحولات در خط مقاومت یعنی استقلال کشور و جدایی از بندگی برای عیر از خدا است، امروز ملت عراق در دفع جنگ فرقه‌ای موفق بودند و تمام تلاش‌ها برای تجزیه عراق خنثی شده است.

امام جمعه نجف اشرف بیان کرد: امروز یکی از بهترین اندوخته‌های ملت عراق این است که نمی‌گذارند کشوری بین آن‌ها حرف جدایی بزند؛ رویداد‌های امروز عراق نشان از هوشیاری ملت عراق و مقتدرانه گام برداشتن آن‌ها دارد.

او درباره اعتراضات مردم عراق در چند وقت اخیر نیز گفت: مردم عراق خواسته‌های به حقی دارند که باید ادا شود، اما برخی کشور‌ها مانند اسرائیل قصد سواستفاده از این وضعیت را داشتند، امریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواستند دولتی که به خواست ملت وجود دارد را نابود کنند، اما این توطئه با هوشیاری ملت و مرجعیت خنثی شد.

قبانچی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: امروز به لطف حضور مرجعیت در عراق شاهد یک وحدت خوب هستیم و این موضوع باعث می‌شود تا به دشمنان فرصت ندهیم چرا که آن‌ها می‌خواستند بعد از عراق به سراغ ایران بیایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار