حسون در سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی:

خط جبهه مقاومت در سوریه ادامه دارد

مفتی اعظم سوریه گفت: گروه‌های وهابی که تروریست را در سوریه گسترش دادند، خوب بدانند خط جبهه مقاومت ادامه دارد.

خط جبهه مقاومت در سوریه ادامه داردبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی که از صبح امروز در سالن اجلاس سران در برگزاری است، اظهار کرد: من از قلب محور مقاومت می‌آیم که رهبر بزرگ آن حافظ اسد در برابر دشمنان ایستاد و پس از سال ۵۷ از انقلاب اسلامی حمایت کرد.

مفتی اعظم سوریه ادامه داد: امروز به لطف خدا با وجود تجاوزگری کشور‌هایی که همواره در طول تاریخ عادت به تجاوز دارند جبهه مقاومت از سوریه تا ایران شکل گرفته است.

او با بیان اینکه سوریه در طول جنگ خود با ۸۸ کشور و گروه تروریستی مقابله کرده است، گفت: جبهه مقاومت تا زمانی که دشمن‌ها قصد تجاوزگری دارند به فرموده مقام معظم رهبری ادامه دارد و در حال حاضر موضوع قدس در سوریه به عنوان محور مهم مطرح است.

حسون افزود: ما هرگز نخواهیم گذاشت کسی افراطی‌گری در سوریه را ترویج دهد و آمریکا در هیچ شرایط حتی با اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها هیچ خدشه‌ای به محور مقاومت نمی‌زند.

مفتی اعظم سوریه در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: همه آن کشور‌هایی که در سوریه خار شدند و گروه‌های وهابی که تروریست را در سوریه گسترش دادند خوب بدانند خط جبهه مقاومت ادامه دارد، این شعار در سوریه طنین انداز شده است و ایران به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه از محور مقاومت حمایت کرده و می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار