تعدادی از مدارس عشایری ریگان معلم ندارند

امام جمعه ریگان به مشکلات شهرستان اشاره کرد و گفت: با گذشت دو ماه از سال تحصیلی شاهد هستیم تعدادی از مدارس عشایری ریگان هنوز معلم ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج در جبه‌های جنگ، در داخل شهرها ودر پایگا‌های مقاومت نشان داد که بهترین مدافع انقلاب واسلام است.

او ابراز کرد: بسیج کار آمد‌ترین نیروی مردمی در همه میدان هاست در بزنگاه ولحظات پرخطری که نظام نیاز به پشتوانه وحامی دارد.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه این بسیج مردمی بوده است که خوب درخشیده است بیان داشت: معظم له فرمودند اگر حضور بسیج مستضعفین در ۸سال دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود وتا بسیج هست نظام اسلامی از سوی دشمنان مورد لطمه وتهدید قرار نخواهد گرفت.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت: بسیج با اشتغال زایی بیش از ۳۰۰هزار شغل پایدار ، راه اندازی کسب کار‌های کوچک وبنگا‌های زود بازده وحضور در مناطق حادثه دیده از بلایای طبیعی مانند سیل وزلزله  خوب درخشیده است.

او به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج از فقه ایشان در رابطه با بالارفتن قیمت بنزین وحوادثی که در کشور رخ داده است اشاره نمود وابراز کرد: معظم له فرمودند این تصمیم افزایش قیمت بنزین مستند به مصوبه سران سه قوه با پشتوانه کارشناسی بوده است وباید با چشم خوش بینی به آن نگاه و از آن حمایت کرد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: معظم بیان داشتند در پذیرش قطعنامه ۵۹۸امام راحل نیزقطعنامه را مستند به نظر کار شناسی مسئولان پذیرفتند واز آن حمایت کردند .

او افزود: مقام معظم رهبری بیان داشتند گران شدن بنزین منجر به گرانی اجناس وکالا‌ها نگردد تا مردم به سختی بیشتری نیفتند.

امام جمعه ریگان از مسئولان شهرستان خواست نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند وبازاریان مراعات حال مردم را داشته باشند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مسئولان امنیتی با آشوبگران واختشاش گران برخورد کنند ومردم هم به مسئولان امنیتی نیز کمک کنند .

او افزود:مردم ما بصیرت دارند وآگاه به مسائل هستند و صف خود را از آشوبگران وفتنه گران جدا کنند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به مشکلات شهرستان اشاره  وابراز کرد: با گذشت دو ماه از سال تحصیلی شاهد هستیم تعدادی از مدارس عشایری ریگان هنوز معلم ندارند.

او بیان داشت: به دلیل ترافیک سنگین محور ریگان به نرماشیر تسریع در روند دو بانده شدن این محور از ضروریات است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه بیمارستان ریگان افتتاح شده است گفت: اما این بیمارستان با کمبود پزشک مواجه است.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در شهرستان ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.