وحید یزدانیان:

از کمک نخبگان و اساتید حوزه ICT برای ارتقاء عملکرد پژوهشگاه ارتباطات استقبال می‌کنیم

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه پژوهشگاه گفت: از کمک نخبگان و اساتید این حوزه برای ارتقاء عملکرد پژوهشگاه استقبال می‌کنیم.

از کمک نخبگان و اساتید حوزه ICT برای ارتقای عملکرد پژوهشگاه ارتباطات استقبال می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید یزدانیان در جلسه صبح امروز (۲ آذر) که در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه پژوهشگاه گفت: از کمک نخبگان و اساتید این حوزه برای ارتقای عملکرد پژوهشگاه استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش هم اندیشی و استفاده از نظرات متخصصان در بهبود فرآیند امور، ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در پژوهشگاه وجود دارد که می‌تواند مورد استفاده دانشگاه نیز قرار گیرد و تبادل دانش و تجربه بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه را تسریع کند.

اساتید حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام داشتند که مهمترین نظرات اشاره شده توسط ایشان، شامل همکاری مرکز در تعریف و اجرای پروژه‌های دانشجویی برای حفظ ارتباط نسل آینده با پژوهشگاه، توسعه ارتباط با انجمن‌های علمی، بخش ارتقای ظرفیت آزمایشگاهی به منظور کمک به دانشگاه‌ها و همچنین تداوم اینگونه جلسات بود.

یزدانیان ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی، همدلی و همراهی همه اندیشمندان این حوزه بتوانیم نقش موثرتری در پیشرفت سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در اقصا نقاط کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.