برگزاری هفتمین همایش بسیج و رسانه در آذربایجان غربی

به مناسبت هفته گرامی داشت بسیج، هفتمین همایش بسیج و رسانه در آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه در توسعه کشور و رونق تولید استفاده کرد، افزود: رسانه‌ها باید به ضروریات و مشکلات موجود در کشور بپردازند و با اطلاع رسانی شفاف، آگاهی بخش باشند.
 
حجت الاسلام ناصر خدایاری با اشاره به وجود پتانسیل‌ها و منابع فراوان در کشور گفت: باید برای رشد و تعالی، ظرفیت‌های علمی را در حوزه‌های مختلف ارتقا دهیم.
 

او با تاکید براینکه وحدتو همدلی، با اجرای برنامه‌های کاربردی، سیاستگذاری، تعیین خط مشی و استراتژی میسر می‌شود، افزود: اتحاد و همگرایی از ارزش‌های گرانقدر در کشور است و رسانه‌ها می‌توانند ابزاری برای حفظ و صیانت این اتحاد و همگرایی باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه بسیج خالصانه‌ترین نیروی کشور است، گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، رسانه، فرهنگ و سلامت حضور داشته که باید از ظرفیت‌های بسیج در تعالی بخش‌های مختلف بهره جست.

امضاء تفاهم نامه بین باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی و بسیج رسانه

 
الیاس گندمی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره انعقاد تفاهم نامه باشگاه خبرنگاران جوان و بسیج رسانه استان آذربایجان غربی گفت: این رسانه با هدف توانمند سازی و ارتقای سواد رسانه‌ای جوانان بسیجی و آموزش خبرنگاری و خبر نویسی برای اشتغال اقدام به برگزاری این کلاس‌ها نموده است.
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه نزدیک به ۵۰ نفر از بسیجیان جوان استان در مدت دو ماه در زمینه مهارت خبرنگاری و خبرنویسی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

 

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی تا ۲۲ آذر تمدید شد

 
 
سرهنگ صدقیانی نیز دراین همایش بااشاره به نقش برجسته رسانه در امید آفرینی و مقابله با بحران‌ها افزود: باید نقد و نظارت، اطلاع رسانی شفاف و تبادل آرا در دستور کار اصحاب رسانه قرارگیرد.

او به اهمیت سواد رسانه‌ای در مدیریت بروز انواع آسیب‌ها در رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با جهاد و امیدآفرینی، تولید پیام‌های امید بخش و تشکیل جبهه رسانه‌ای واحد نقش موثری در جامعه ایفا کنند.
 
سرهنگ صدقیانی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر توسط بسیج رسانه و کسب رتبه اول کشوری را دراولین دوره برگزاری این جشنواره استان گفت: فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در ۱۰ محور و در ۸ قالب عملیاتی شده که مهلت ارسال آثار این دوره تا ۲۲ آذر تمدید شده است.
 
رئیس بسیج رسانه استان بااشاره به برنامه‌های سالجاری بسیج رسانه استان افزود: ساماندهی گروه صالحین، نامگذاری حلقه‌های صالحین به نام شهدا، تهیه و تولید بسته خبر و برنامه ریزی برگزاری مسابقات ۴ جانبه ورزشی در ۳رشته از برنامه‌های این سازمان در استان است.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: مطبوعات ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.