نتایج دیدار‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال

دیدار‌های هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشومان امروز پیگیری شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیدار های هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشورمان امروز پیگیری شد و تیم های مدعی توانستند حریفان خود را شکست دهند.

هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان با تداوم صدرنشینی ورامینی‌ها و اولین پیروزی تیم شهروند اراک ادامه یافت. گزارش مسابقات هفته نهم، در ادامه می‌آید:

نتایج دیدار‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال

پیکان ۳ – خاتم اردکان صفر

تعداد تماشاگر: ۲۰۰ نفر، زمان مسابقه: ۷۵ دقیقه

کارت زرد: نداشت – کارت قرمز: نداشت

یک برد قاطع دیگر باعث شد تا پیکانی‌ها به روز‌های خوب خود در لیگ و روند موفقیتی که طی می‌کنند، ادامه دهند. تیم ترکاشوند در خانه برابر خاتم اردکان اصلا روز سختی نداشت و در سه ست متوالی موفق به شکست حریف خود شد. پیکانی‌ها در این دیدار در اکثر دقایق بازی، تیم برتر زمین بودند و با نمایشی با صلابت، موفق شدند حریف خود را قاطعانه شکست دهند تا در این هفته از رقابت‌ها با پیش افتادن از سپاهان، در رده دوم لیگ برتر قرار گیرند.

فولاد سیرجان ایرانیان یک – سایپا ۳

تعداد تماشاگر: ۱۵۰۰ نفر، زمان مسابقه: ۱۲۰ دقیقه

کارت زرد: محمدرضا دامغانی (سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان) و امیر حسینی (سایپا) – کارت قرمز: نداشت

ناصر شهنازی و شاگردانش در سیرجان موفقیت بزرگی کسب کردند و توانستند در هشتمین رقابت فصل، به پنجمین برد خود برسند. نارنجی‌پوشان هر چند در این دیدار شروع خوبی نداشتند و در ست اول بازی را به تیم دامغانی واگذار کردند، اما در سه ست متوالی موفق به شکست حریف خود شدند تا برنده این مسابقه خارج از خانه لقب گیرند. سایپا با این برد با ارزش خارج از خانه، به رده سوم جدول رسید تا بعد از ورامینی‌ها و پیکان، در تعقیب صدر باشد و از سوی دیگر فولاد سیرجان ایرانیان با این شکست همچنان با یک برد در هفت مسابقه، در رده دهم جدول لیگ قرار دارد.

شهرداری ارومیه صفر – شهرداری ورامین ۳

تعداد تماشاگر: ۱۷۰۰ نفر، زمان مسابقه: ۱۰۱ دقیقه

کارت زرد: امیر حسین توخته (شهرداری ارومیه) – کارت قرمز: نداشت

بازی بزرگ هفته در ارومیه، با برتری تیم مدعی و صدرنشین شهرداری ورامین به پایان رسید تا تیم بی‌شکست لیگ همچنان روند خوب خود را ادامه دهد. دو تیم مدعی و قدیمی لیگ برتر والیبال ایران، در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که هر دو تیم، روند خوبی را تا به این هفته و در روز‌های اخیر طی کرده بودند. با این حال، ورامینی‌ها خارج از خانه موفق شدند با نمایشی بسیار خوب حریف قدرتمند خود را پیش چشم هوادارانش با نتیجه سه بر صفر شکست دهند و صدرنشین بلامنازع لیگ برتر والیبال لقب گیرند.


بیشتر بخوانید: وزیر ورزش و جوانان از داورزنی تقدیر کرد


کاله مازندران ۳ – شهرداری گنبد صفر

تعداد تماشاگر: ۱۲۰۰ نفر، زمان مسابقه: ۹۹ دقیقه

کارت زرد: طیب عینی (شهرداری گنبد) – کارت قرمز: نداشت

نبرد جذابی شمالی‌های والیبال ایران با برتری کاله در خانه به پایان رسید تا تیم عطایی در آمل همچنان حریفی قدرتمند برای حریفان خود باشد. کاله در این دیدار در پایان یک رقابت جذاب و نزدیک، توانست با حمایت تماشاگران خود به پیروزی برسد تا به این ترتیب در ششمین نبرد فصل، سومین برد خود را کسب کرده باشد. گنبدی‌ها که در این هفته فرصت مناسبی برای رسیدن به رده‌های بالایی جدول داشتند، با این شکست نتوانستند به ششمین برد فصل خود برسند تا با دستان خالی آمل را ترک کنند.

پیام خراسان ۳ – راه یاب ملل مریوان یک

تعداد تماشاگر: ۱۰۰۰ نفر، زمان مسابقه: ۱۲۳ دقیقه

کارت زرد: بهرام فرید (پیام خراسان) – کارت قرمز: نداشت

نبرد دو تیم از غرب و شرق ایران را تیم پیام خراسان در خانه به سود خود به پایان رساند. این دو تیم که در میانه جدول لیگ والیبال ایران حضور دارند در پایان ۴ ست جدال نزدیک و تماشایی، در شرایطی به کار خود پایان دادند که پیام خراسان در سه ست پیروزی رسیده بود و راه‌یاب ملل تنها یک ست را از آن خود کرده بود تا به این ترتیب پیام دومین برد متوالی خود را کسب کرده و به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهد.

شهداب یزد ۲ – شهروند اراک ۳

بدون تماشاگر (به علت محرومیت تیم شهداب)، زمان مسابقه: ۱۳۳ دقیقه

کارت زرد: افشین فتاح (شهروند اراک) و رضا رضایی (شهداب) – کارت قرمز: نداشت

اولین برد فصل برای اراکی‌ها در خارج از خانه رقم خورد و این تیم در پایان یک ماراتن جذاب والیبال که کش و قوس‌های زیادی داشت موفق شد حریف خود شهداب را شکست دهد. شروع مسابقه با برتری اراکی‌ها همراه بود، اما تیم میزبان در ست‌های دوم و سوم به برتری قابل قبولی رسید تا در آستانه یک برد خانگی قرار گیرد؛ اتفاقی که با پیروزی اراک در ست چهارم آن را به تاخیر انداخت تا سرنوشت مسابقه در ست پنجم مشخص شود. در ست پنجم جدال نزدیک دو تیم با جذابیت بیشتری ادامه پیدا کرد و در پایان یک رقابت نفس گیری اراکی‌های مهمان با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسیدند تا اولین برد فصل خود را کسب کنند.

تیم فولاد سپاهان اصفهان در این هفته استراحت داشت. هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، روز یکشنبه ۱۰ آذر برگزار خواهد شد.

نتایج بازی های امروز را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

جدول لیگ برتر در پایان بازی های امروز

نتایج دیدار‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال

لازم به ذکر است دیدار های هفته دهم روز یکشنبه ۱۰ آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار