امام جمعه بوشهر:

مسئولان برای کاهش گرانی و نرخ تورم نظارت ویژه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سهمیه بندی بنزین شرایط خاصی در اقتصاد ایجاد می‎کند و گرانی‌ها را تشدید می‌کند که در این ارتباط می‎طلبد مسئولان برای کاهش گرانی و نرخ تورم به طور ویژه نظارت داشته باشند.

مسئولان برای کاهش گرانی و نرخ تورم نظارت ویژه داشته باشندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر بیان کرد: شرایط افزایش قیمت بنزین، لاجرم شرایط خاصی را در اقتصاد ایجاد می کند و اگر کسی بیاید و بگوید که نه، درست نیست و این موضوع گرانی که از قبل وجود داشته را تشدید خواهد کرد.

او افزود:مهم این است که مسئولان عزیز به طور ویژه بر گرانی و نرخ تورم نظارت داشته باشند تا این گرانی بیش از این نشود. اما متاسفانه دیده می شود که برخی از اقلام گرانی کاذب و نه حقیقی پیدا کرده اند و علاوه بر محیط عمومی حتی در مورد خدماتی که گاهی وابسته به فضاهای دولتی است. 

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری و همه مسئولین تاکید دارند که نباید گرانی کاذب ایجاد شود، تصریح کرد: این بسته های حمایتی باید بیش از این باشد و همان که هست نیز باید به موقع پرداخت شود.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد:مردم ایران در تاریخ امتحان داده و شایسته هستند و ضرورت دارد همه مسئولان و کسانی که در حیطه اقتصاد دست دارند تدبیر اساسی برای آسایش و امنیت اقتصادی و کنترل گرانی و رفع تورم بیاندیشند به گونه ای که زندگی بیش از این بر مردم سخت نشود.

او با تاکید بر اینکه بیکاری سم است، تاکید کرد: مسئولان با ایجاد اشتغال و توجه به جوانان و همچنین فراهم کردن فضای سرمایه گذاری برای مردم به بهبود شرایط کمک کنند. به مردم احترام گذاشته شود، مردم ولی‌نعمت همه مسئولان هستند، باید دست مردم را گرفت به ویژه کسانی که دچار مشکلات مالی هستند. مشکل اقتصادی ایجاد نشود بلکه آسایش و امنیت اقتصادی ایجاد شود. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد:در عرصه تهدیدات امنیتی بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند که این عظمت بسیج است. 

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: اسلام به دنبال امنیت، صلح و عدالت و دشمنان به دنبال ظلم و اسارت هستند و به هیچ صورت دست از کشوری که به دنبال عدالت و آزادی است برنخواهند داشت. 

اور عنوان کرد: نیروی دریایی مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است. یک نیروی قوی و راهبردی و دریایی تراز انقلاب اسلامی در حوزه سخت افزارهای پیشرفته و تجهیزات نرم افزاری که همواره قدرت خود را در میدان های مختلف نشان داده است. 

امام جمعه بوشهر گفت:حمله مزدوران آمریکا و صهیونیست بین الملل به کنسولگری ایران در نجف اشرف  محکوم است, این اقدام باعث تخریب و آسیب به بخشی از فضای این کنسولگری شد. این نشان می دهد آن وقتی که در ایران نتوانستند کاری کنند رفته اند و در عراق شروع به فعالیت کرده اند و می خواهند بین ملت ایران و عراق جدایی بیاندازند و دشمنی ایجاد کنند. 

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: دو ملت هم مذهب، هم دین، و همسایه با سابقه تاریخی برادری و روابط بسیار وسیع، که دشمن باید بداند این کارها نمی تواند بین ایران و عراق جدایی بیاندازد، صدام نتوانست و شما نیز به نحو اولی نخواهید توانست.

انتهای پیام/م

سهمیه بندی بنزین شرایط خاصی در اقتصاد ایجاد می‎کند

برچسب ها: امام جمعه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.