صبائی خبرداد؛

انتقال شبکه گاز به بخش رودبار قصران

بخشدار سابق رودبار قصران در مراسم تکریم خود درباره اقدامات صورت گرفته در زمان فعالیت خویش توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صبائی بخشدار سابق رودبار قصران در مراسم تکریم خود اظهار کرد: از ابتدا به همت همکاران و با توجه به توصیه انقلاب در تحقق عدالت اجتماعی است به دنبال توسعه شبکه گاز در تمام نقاط بخش رودبار قصران شدیم.

او با بیان اینکه به دلیل همجواری بخش رودبار قصران به رودخانه جاجرود که منبع تامین آب شرب تهران مشکلاتی برای بافت‌های مسکونی داشتیم، افزود: در این باره حقوق مردم ساکن در این منطقه تضعیف شد که با برگزاری جلساتی سعی در برطرف کردن این مشکل داشتیم.

صبائی گفت: در ابعاد سیاسی در بخش رودبار قصران شاهد برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و دهمین دوره انتخابات مجلس به همت مدیران بدون هیچ مشکلی بودیم.

حبیب موسوی نماور بخشدار جدید رودبار قصران در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شهرستان شمیرانات بخش لواسانات به علت اصالت، هویت و فرهنگ ایرانی اسلامی نخبه پرور بوده است.

موسوی بیان کرد: با وجود تغبیرات اکوسیستم اگر قرار باشد رودبار قصران بماند باید تلاش کرد، حفظ اراضی طبیعی و نظارت بر ساخت و ساز‌ها از وظیفه ماست باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها خدمتگذار مردم باشیم.


بیشتربخوانید: توضیحات و عذرخواهی بخشدار ماسال پس از کتک‌کاری با نوجوان 13 ساله/ حمید رضایی عزل شد+ فیلم


او افزود: تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها از وظایف ماست همچنین انتخابات مجلس که پیش رو است، اهمیت ویژه دارد هرچه قدر انتخابات گسترده‌تر باشد انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر خواهد بود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار