سالن ورزشی روستای فاریاب دشتستان افتتاح شد

سالن ورزشی روستای فاریاب دشتستان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سالن ورزشی شهدای فاریاب به مساحت هزار و ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال از توابع شهرستان دشتستان به عنوان پانصد و شصتمین سالن ورزشی کشور در مراسمی با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان در این مراسم  با اشاره به تلاش برای تکمیل طرح‌های ورزشی در استان بوشهر، گفت: با توجه به ظرفیت بالای بوشهر در عرصه ورزش‌های دریایی و ساحلی تلاش می‌شود پایگاه قهرمانی قایقرانی کشور به مرکزیت استان بوشهر ایجاد شود.

جمشید تقی زاده افزود: توسعه خانه‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در نقاط روستایی و محروم است و تا پایان دولت، چهار هزار و ۵۰۰ خانه ورزش روستایی در استان‌ها ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: در هفته تربیت بدنی امسال ۲۳۰ طرح با ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان بیان کرد:در صورتی که طرح اختصاص ۴۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده سیگار و مواد دخانی به امور ورزش تصویب شود، به این بخش به ویژه در حوزه ورزش‌های قهرمانی و هیات‌های ورزشی کمک خوبی خواهد شد.

همچنین تقی‌زاده همراه با مسئولان استان و شهرستان تنگستان از استخر در دست ساخت اهرم بازدید کرد.

در این بازدید معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: برای بهره‌برداری از استخرسرپوشیده اهرم دو میلیارد تومان اعتبار تزریق می‌شود.

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه بیش از ۶ سال از آغاز اجرای این طرح می‌گذرد، بیان کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت استخر سرپوشیده اهرم پرداخت شده و برای تکمیل آن به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.