اخبار حوادث ۲۳ آذر ۹۸؛

از دستگیری کلاهبردار خریدار ضایعات آهن تا مرگ کشاورز هنگام سمپاشی

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۲۳ آذر ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ( شنبه بیست و سوم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: فردی که به صورت حرفه‌ای از خریداران ضایعات آهن بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: فردی در شهرستان تنگستان با مراجعه به افرادی که در زمینه خرید ضایعات آهن آلات مشغولند، خود را خریدار عمده ضایعات آهن از سازمان‌های دولتی معرفی می‌کرد و از تعدادی از خریداران وجه دریافت می‌کرد.

او ادامه داد: با تحقیقات فنی منزل و مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: متهم در بازجویی پلیس پس از ارائه مدارک و شواهد به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با وعده‌های مختلف خریداران را فریب داده و مبلغ یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال چک دریافت کرده و به تعهدات خود عمل نکرده است.بخوانید.

مرگ کشاورز هنگام سمپاشی

کشاورز جوان در شهرستان دیر هنگام کار با تراکتور جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: صبح پنجشنبه ۲۱ آذر، گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ شهرستان مبنی بر فوت کشاورزی در یکی از روستا‌های این شهرستان اعلام شد.

سرهنگ مهدی نظریه افزود: در بررسی‌های صورت گرفته از محل حادثه مشخص شد مردی جوان در هنگام سمپاشی با تراکتور در مزرعه کشاورزی خود، به علت گیر کردن لباس در چرخ دنده‌های تراکتور گردنش شکسته و فوت شده است.

او بیان کرد: جسد متوفی پس از تشکیل پرونده برای بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از شهروندان خواست پیش از شروع به هرکاری، به نکات ایمنی توجه کنند.

کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک از خودرو سواری پژو

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران انتظامی از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ بیش از ۲۱ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را متوقف کردند و در بازرسی از آن، ۲۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

او بیان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

واژگونی موتورسیکلت، موتورسوار را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی، موتورسواری اهل این شهرستان بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: این حادثه ساعت ۱۷ جمعه (۲۲ آذر)، رخ داد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، ترک نشین و راکب موتورسیکلت مجروح شده‌اند که به مرکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی دشتی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: موتورسوار به علت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت کرد.

توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: هشت دستگاه خودرو سواری، وانت و کامیون حامل انواع کالای قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته توقیف شده است.

سرهنگ رهام رضایی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کنگان در ۴۸ ساعت گذشته با استقرار در محور‌های مواصلاتی شهرستان کنگان و کنترل خودرو‌های عبوری به چهار دستگاه خودرو سواری، سه دستگاه خودرو وانت و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق شامل لوازم برقی، لوازم خانگی، کولر و لوازم صوتی و تصویری به ارزش بیش از ۹۵۰ میلیون ریال کشف شد و هشت نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان همچنین با اشاره به اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر گفت: با توجه به اینکه بیشتر سرقت‌های خرد به دست معتادان متجاهر رخ می‌دهد و از سوی دیگر این افراد چهره ناشایستی به شهر بخشیده‌اند، پلیس مبارزه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین برخورد با خرده فروشان را درآذر اجرا کرد.

رضایی بیان کرد: درنتیجه اجرای این طرح ۲۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و به اردوگاه‌های اجباری ترک اعتیاد معرفی شدند. همچنین سه خرده فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند و ۸۷۰ گرم انوع موادمخدر از آنان کشف شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.