یک منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اموال رحمتی توقیف نیست / هنوز برای پرداخت بدهی مالیاتی دروازه بان استقلال مراجعه نکردند

یک مقام مسئول مالیاتی گفت: تنها هشدار توقیف اموال رحمتی به علت بدهی مالیاتی ارسال شد و اموالی از او در توقیف نیست.

اموال رحمتی توقیف نیست / فقط ۲ نامه هشدار ارسال کردیمیک منبع آگاه در سازمان امور مالیاتی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به اینکه سر انجام توقیف اموال مهدی رحمتی دروازبان تیم استقلال چه شد؟ اظهار کرد: به علت بدهی مالیاتی مهدی رحمتی به سازمان امور مالیاتی ۲ نامه هشدار به مسئولان باشگاه استقلال و شهرخودرو ارسال کردیم.

وی افزود: نامه‌ای که به باشگاه استقلال ارسال شد مربوط به عملکرد مالی این بازیکن در سال‌های ۹۱-۹۲ و ۹۳ بود که باشگاه استقلال به صورت کتبی مسئولیت پرداخت مالیات وی را پذیرفت.


بیشتر بخوانید: اموال مهدی رحمتی توقیف شد


این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چرا این افراد شخصا اقدام به پرداخت مالیات خود نمی‌کنند؟ بیان کرد: روند پرداخت مالیات افراد معروف و مشهور توسط وکیل آن‌ها با باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در بسیاری از قرارداد‌ها این مسائل به محل قرارداد‌ها واگذار می‌شود.

این منبع آگاه گفت: زمانی که باشگاه متعهد پرداخت این مالیات می شود، باید نسبت به پیگیری آن اقدام کند. اما اینکه چرا خبر ارسال این نامه به رحمتی به نام وی مطرح شد این است که سازمان امور مالیاتی پرداخت مالیات را به نام افراد ثبت می کند. اما  هشدار پرداخت مالیات را به باشگاه ها ارائه کرد. چرا که مهدی رحمتی مودی و باشگاه ها مذکور متعهد پرداخت مالیات او هستند.

او ادامه داد: این مبحث هم مانند اخذ مالیات ارزش افزوده است، باشگاه استقلال و شهر خودرو متعهد و امانت دار این مالیات توسط افراد است. بعضا این امانت داری رعایت نمی شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نامه‌های ارسالی به این دو باشگاه، اعلام بدهی مالیاتی فرد مشغول به کار در این نهادهاست. هشدار دادیم که دارایی‌های متعلق به این فرد حتی طلب وی از باشگاه شهر خودرو در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی،   طی ۵ تا ۱۰ روز آینده مسدود و توقیف خواهد شد. فعلا چیزی از اموال آقای رحمتی توقیف نشده است. اطلاعاتی که در دست ماست  بیان می‌کند وی هنوز به برای پرداخت بدهی مالیاتی چه از جانب باشگاه استقلال و شهر خودرو و چه به صورت شخصی اقدام نکرده است.

گفتنی است در چند روز گذشته خبری مبنی بر توقیف اموال مهدی رحمتی بازیکن باشگاه استقلال در فضای مجازی و سایت های خبری منتشر شده که سازمان امور مالیاتی مدعی است اموال توقیف نشده است و فعلا هشدار آن به باشگاه و این فرد ارسال شده است.

اموال رحمتی توقیف نیست / هنوز برای پرداخت بدهی مالیاتی دروازه بان استقلال مراجعه نکردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار