مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

قرآن باید با گوشت و خون ما آمیخته شود

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: همواره قرآن باید با پوست و گوشت و خون ما آمیخته شود و حافظان قرآن از این نعمت برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در محفل انس با قرآن و تجلیل از حافظان و فعالین قرآنی شهرستان سمنان حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اهمیت قرآن و نقش آن سخن به میان آورد و گفت: همواره قرآن باید با پوست و گوشت و خون ما آمیخته شود و حافظان قرآن از این نعمت برخوردار هستند و امید است که انشاءالله عامل به قرآن نیز باشند.

او با بیان اینکه انسان باید به قرآن و معنای آن توجه ویژه داشته باشد افزود: کسانی که به قرآن عمل نمی‌کنند و از آن غافل هستند همچون مردگانند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اینکه یکی از صفاتی که از مومنان در قرآن یاد شده کنترل خشم است تصریح کرد: انسان باید همیشه بر خشم خود مسلط باشد که توسل به قرآن نیز یکی از راه‌های کنترل خشم است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه قرآن از قاریان، حافظان و مربیان انتظار عمل به این کتاب آسمانی را دارد گفت: عمل به قرآن بر حافظان و قاریان آن واجب‌تر از بقیه افراد است.

او با بیان اینکه ما بعد از عمل به قرآن باید به نماز توجه کنیم تصریح کرد: نماز اول وقت دستور قرآن است که برتمام مسلمان واجب شده است و همواره گره گشای زندگی ماست.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در پایان گفت: انجام تمام واجبات و ترک محرمات دو راه سعادت بشر در قرآن و تمام روایات و احادیث است و همواره به عنوان پله اوج و ترقی معنوی مومنان به حساب می‌آید.

گفتنی است، محفل انس با قرآن و تجلیل از حافظان و فعالین قرآنی شهرستان سمنان به همت بسیج دانش آموزی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و با همکاری دارالقرآن امام خمینی (ره) اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان به مناسبت هفته قرآن و عترت برگزار شد.

شایان ذکر است، در این مراسم کیک تاسیس یکسالگی دارالقرآن امام خمینی (ره) شهرستان سمنان نیز توسط فعالین قرآنی بریده شد و از دانش آموزان، مربیان و مسئولین فعال در عرصه‌های قرآنی خصوصا ترویج و حفظ قرآن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.