بازدید انجمن‌های دوستی ایران و ۱۰ کشور خارجی از نمایشگاه ملی فرش ماشینی در کاشان

انجمن‌های دوستی ایران و ۱۰ کشور خارجی از نمایشگاه تخصصی و فن بازار فرش ماشینی کاشان و صنایع وابسته با رویکرد توسعه صادرات بازدید کردند.

مجتبی حمیدی، مدیر ارتباطات بین المللی انجمن‌های دوستی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: روسا و مسئولین انجمن‌های دوستی ایران و اندونزی، ایران و ساحل عاج، ایران و ایتالیا، ایران و تایلند، ایران و یونان، ایران و اوگاندا، ایران و نروژ، ایران و رومانی، ایران و استرالیا، ایران و تاجیکستان از این نمایشگاه بازدید کردند.

او افزود: زمینه این دیدار با هدف توسعه روابط خارجی و ورود به بازار‌های جدید جهانی و معرفی بازرگانان خارجی به تولیدکنندگان فرش ماشینی انجام شد.

به گفته مدیر ارتباطات بین المللی انجمن‌های دوستی، انجمن‌های دوستی سازمان‌های غیر دولتی، مردم نهاد و غیرسیاسی هستند که در جهت ارتباطات بین دو کشور فعالیت دارند و در جایی که دولت‌ها و سیاست بین دو کشور پیشبردی ندارد، اینگونه سازمان‌های مردم نهاد بین المللی می‌تواند در جهت توسعه روابط، بویژه ارتباطات بازرگانی و اقتصادی گام‌های موثری بردارند که کمیته اقتصادی و بازرگانی انجمن‌های دوستی این نقش را بعهده دارند.

شایان ذکر است: نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور حدود ۶۰ شرکت فرش ماشینی و صنایع وابسته در ۸۰ غرفه از سراسر ایران در زمینی به وسعت بیش از پنج هزار متر و در فضایی با زیربنای حدود ۳۵۰۰ متر مربع از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در کاشان برای بازدید علاقمندان دایر است.

این نمایشگاه با حضور روسای انجمن‌های دوستی ۱۰ کشور خارجی با ایران و افسانه محرابی، مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک ایران، ایرج موفق، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و تنی چند از مدیران استان و شهرستان ۲۷ آذرماه گشایش یافت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.