موسی پور اعلام کرد؛

برگزاری دهمین نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با تشکل های انقلابی

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از برگزاری دهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی خبر داد.

برگزاری دهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با تشکل های انقلابیبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اعلام این خبر گفت: در ادامه نشست‌های هم اندیشی و همفکری جامعه روحانیت با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی، دهمین نشست پنج‌شنبه ۵ دی ماه در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار می‌شود.
 
موسی پور به ارائه گزارش از سوی دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در نشست این هفته اشاره کرد و افزود: دکتر حدادعادل در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در استان‌ها و نیز فرآیند دستیابی به فهرست نهایی کاندیدا‌های ائتلاف در تهران ارائه خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت تمام تلاش خود را در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی معطوف بر این کرده که جریان ولایی و انقلابی در خصوص ارائه لیستی واحد و عرضه گفتمانی ناظر بر مشکلات و دغدغه‌های حقیقی جامعه به اجماع برسند افزود: خوشبختانه همه نیرو‌های انقلابی بر درک ضرورت‌های راهبردی کشور تاکید دارند و انتظار داریم این درک و بصیرت انقلابی در تمام مسائل پیش روی تعیین کننده تصمیمات و رویه‌ها باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برگزاری نشست‌های هم اندیشی ابتکاری موفق بوده گفت: ما به دنبال ایفای نقش هدایت‌گر در جریان ارزشی هستیم و در جلسات انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، نقش داوری داریم.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
آخرین اخبار