معاون استاندار آذربایجان غربی:

اتحاد اقوام و ادیان در ایران مانع تحقق اهداف شوم دشمنان است

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت:اتحاد اقوام و ادیان در ایران مانع تحقق اهداف شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مراسم جشن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) در کلیسای حضرت مریم ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح و سال نو میلادی تصریح کرد: اعتقاد مسلمانان به حضرت عیسی (ع) به عنوان یکی از پیامبران اولوالعظم و نیز اشتراکات دینی از جمله اعتقاد به معاد بیانگر آنست که تفاوتی مابین ادیان الهی نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان اشتراکات موجود را برنمی تابند افزود: اتحاد و یکپارچگی ادیان و اقوام در ایران و نمود واقعی این اتحاد در راه دفاع از میهن باعث شده تا دشمن مایوس شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تا زمانیکه مردم در صحنه هستند و در کنار هم برای اعتلای کشور گام برمی دارند استکبار نیز نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

مصطفوی ضمن ادای احترام به شهدا و جانبازان مسیحی در ایران، دفاع آنان از میهن شان را ناشی از حس وطن دوستی و وحدت تاریخی متجلی در این سرزمین دانست.

گفتنی است در این مراسم پیام تبریک محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی بمناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) توسط مدیرکل سیاسی استانداری قرائت شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.