امیری: کمتر از ۵۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردیم/ کالدرون در رختکن از بازیکنان خداحافظی نکرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که ۱۰ نفره شدیم، همه همدلی و انسجام بازیکنان پرسپولیس مشاهده کردند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم نساجی مازندران و گلزنی اش در این بازی اظهار کرد: این پیروزی نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و علیپور پاس گلی داد که نمی‌شد آن توپ را گل نکنم.

امیری درباره اینکه ۱۰ نفره شدن پرسپولیس به این تیم فشار زیادی آورد، گفت: زمانی که ۱۰ نفره شدیم همه همدلی و انسجام بازیکنان پرسپولیس مشاهده کردند و بازیکنانی که وارد زمین مسابقه شدند با همه وجود تلاش کردند. البته بدشانسی تیم ما بود که سیامک نعمتی دوباره مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد. ما تا دقیقه ۹۰ جنگیدیم و در یک بازی حساس برابر تیم خوب نساجی مازندران توانستیم ۳ امتیاز کسب کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره مشکلات مالی این تیم و اعتراض کالدرون به این موضوع گفت: مشکلات مالی همیشه بوده است و تیم ما صدرنشین است و شرایط باید بهتر از این شود. امیدوارم مسئولان پرسپولیس همه تلاش خود را کنند تا شرایط بهتر شود. ما رتبه اول جدول رده بندی در اختیار داریم و باید همه مسائل خوب و عالی باشد.

او درباره اظهارات کالدرون مبنی بر پرداخت مطالبات مالی بازیکنان گفت: کالدرون بیان کرده که بازیکن خارجی نیاز ندارد و بودجه جذب بازیکن خارجی را به بازیکنان داخلی بدهند. این موضوع نشان می‌دهد که شرایط مالی باشگاه باید سرو سامان یابد. هر بازیکنی تا اینجای فصل باید ۵۰ درصد مطالبات خود را بگیرد، اما تاکنون این مقدار پول نگرفتیم و خیلی کمتر دریافت کردیم. من از ۲ سال پیش طلب دارم و امیدوارم همه مسائل درست شود.

امیری درباره اینکه کالدرون در رختکن با بازیکنان خداحافظی نکرد، بیان کرد: نه اصلا این کار را نکرد و کالدرون با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. کالدرون تیمش در صدرجدول قرار دارد و به طور حتم در این تیم می‌ماند و امیدوارم شرایط مالی بهتر شود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - نساجی مازندران صفر / سرخ پوشان صدرنشین شدند + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار