مجللی: برای کسب مدال طلا نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریم

ملی پوش قایقرانی رشته کانو کشورمان گفت: برای کسب نتایج خوب و به دست آوردن مدال طلا نیاز به برنامه ریزی چند ساله است.

مجللی: برای کسب مدال طلا نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریمعادل مجللی ملی پوش قایقرانی رشته کانو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اردوی تیم ملی از ۹ دی ماه در قشم برگزار می‌شود و مسابقات قهرمانی آسیا ۷ فروردین ماه سال آینده در تایلند برگزارمی شود.

او افزود: زیر نظر ایرج اقلیمی مربی تیم ملی تمرین می‌کنیم. تمرینات مستمر و خوبی داریم، البته فقط به تنهایی تمرین نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و برنامه ریزی، تغذیه مناسب و فیزیوتراپی نیز برای ورزشکاران نیاز است.

او افزود:تجهیزاتی که در اختیار تیم قرار دارد قدیمی شده. حدود ۱۰ سالی می‌شود که با این وسایل تمرین می‌کنیم.

ملی پوش قایقرانی رشته کانو با بیان اینکه نیاز به حمایت دارد، ادامه داد: باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک می‌کردند تا اردو‌های برون مرزی داشته باشیم و امکانات و تجهیزات بهتری به تیم تعلق بگیرد.

او ادامه داد: تمام تلاش خود رات می‌کنم و هدفم کسب مدال طلا است، اما لازمه همه تلاش‌ها حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

ملی پوش قایقرانی رشته کانو گفت: در اختیار گذاشتن بودجه و امکانات ۲ ماه مانده به المپیک تاثیر آنچنانی در مسابقات ندارد و باید با برنامه ریزی ۳ ساله برای ترتیب بخشیدن به تیم اتفاق انجام شود. اطمینان دارم در این صورت نه فقط من، بلکه هر کسی در هر رشته‌ای توانمند است که مدال المپیک را کسب کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار