دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

درباره وایلد کارت بانوان برای حضور در المپیک توکیو اطلاعی ندارم

بیرانوند گفت: منتفی شدن دریافت وایلدکارت بانوان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.

از منتفی شدن دریافت وایلد کارت بانوان برای حضور در المپیک اطلاعی ندارممحسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره منتفی شدن دریافت وایلدکارت برای حضور بانوان وزنه بردار ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: من این موضوع را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب. در حالی که بسیاری از کشور‌های دنیا سال‌ها است در وزنه برداری بانوان کار کرده اند و ما برای درخشش در بخش بانوان به زمان نیاز داریم. شاید منبع این موضوع IOC باشد، اما هنوز ما اطلاعی از این ماجرا نداریم.  

دبیر فدراسیون وزنه برداری  در مورد عملکرد تیم ملی در بازی‌های انتخابی المپیک قطر کاپ بیان کرد: به نظر من کیانوش رستمی در این بازی‌ها به خوبی کار کرد. هر چند که بررسی عملکر فنی ملی پوشان را باید کادر فنی تیم ملی وزنه برداری انجام دهد.

بیرانوند درمورد واگذاری میزبانی بازی‌های قهرمانی کشور و جام فجر به استان‌های کشور، گفت: طی سالیان گذشته نیز این کار را انجام می‌دادیم. به دنبال بالا بردن وجهه وزنه برداری در دیگر استان‌ها هستیم. هر استانی که توانا باشد و بتواند پروتکل‌های الزامی بازی را اجرا کند، با روی خوش میزبانی چنین بازی‌هایی را از فدراسیون وزنه برداری دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید: پایان یک رشته مدال آور؟ / وقتی تعداد شرکت کنندگان به تعداد مدال‌ها نرسید


او در مورد میزبانی برخی از استان‌های کشور در رقابت‌های مختلف تصریح کرد: امسال استان چهارمحال و بختیاری ۲ میزبانی داشته است و کردستان و لرستان هم میزبانی اردوی‌های تیم ملی را برعهده داشتند. استان اهواز نیز امسال میزبانی بازی‌های قهرمانی کشور را برعهده دارد. در استان گیلان نیز استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان پای کار هستند تا میزبانی رقابت‌های بین المللی جام فجر را قطعی کنند. تا این لحظه برگزاری این بازی‌ها در گیلان قطعی است.

بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک بیان کرد: رقابت‌های بازه ۶ ماهه سوم نیز آغاز شده است و مرادی باید در ۲ مسابقه وزنه بزند، تا هم رکورد‌های خود را افزایش بدهد و هم سهمیه المپیک را به دست بیاورد. هر چند که شرکت مرادی در بازی‌های انتخابی المپیک به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد.


بیشتر بخوانید: رستمی: هیچ مسئولی جویای حال من نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار