دست هنرمندانه روایتگر تاریخ

هنرمند رشته نگارگری گفت: ۲۲ سال فعالیت هنری در رشته‌های طراحی، آبرنگ و قلمزنی را با علاقه به طرح‌های تاریخی نگارگری می‌کنم.

علی مطیع هنرمند رشته نگارگری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: فعالیت هنری خود را با طراحی دررشته نگارگری آغاز کردم که در این زمینه احمد مطیع، برادرم استاد من بودندو برخی آثار من مورد تایید استاد فرشچیان، استاد بدر السما و مصری پور می‌باشد.

او افزود: به صورت تجربی در رشته آبرنگ و قلمزنی و نگارگری فعالیت داشتم که حدود ۱۲ سال منحصرا در رشته آبرنگ مشغول به کار بودم ودر مدت ۳ ماه رشته قلمزنی را یادگرفتم.

هنرمند نگارگر بیان کرد: زمانی که می‌خواستم وارد رشته قلمزنی شوم می‌ترسیدم که رشته قلمزنی دست من را در رشته‌های دیگرضعیف کند، اما با لطف خداوند این رشته تاثیر مثبتی داشت و باعث شد دست من در هنر‌های دیگر قوی‌تر شود.

علی مطیع ادامه داد: علاقه اصلی من طراحی و آبرنگ است طرح‌هایی مانند هفت خان رستم، شاهنامه، خیام، حضرت سلیمان وحضرت عیسی از مهمترین آثار من هستند.

او اظهار داشت: در مدت زمانی مدرس صنایع دستی بودم و در دانشگاه برای دانشجویان تدریس کرده ام، اما نکته مهم این است که علاقه‌مندان به رشته نگارگری کتاب طراحی عمومی را حتما مطالعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.