جدال جذاب سایپا و شهرداری ورامین در هیات تهران / کار سخت پیکانی‌ها در آمل

رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.

جدال جذاب سایپا و شهرداری ورامین در هایت تهران / کار سخت پیکانی‌ها در آملبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا شاهد برگزاری ۶ دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال در شهر‌های مهم کشور خواهد بود که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم والیبال سایپا برابر شهردای ورامین بدون شکست قرار می‌گیرد، ورامینی‌ها این روز‌ها با ۹ برد از ۹ بازی صدرنشین رقابت های لیگ برتر ولیبال کشور هستند. سایپا هم با ۶ برد در ۹ بازی در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.  

شهرداری ارومیه هم در یکی دیگر از بازی‌های جذاب این هفته میزبان شهداب یزد است، ارومیه ای‌ها پس از تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در کادر فنیشان تغییر ایجاد کردندو پیمان اکبری را به جای مصطفی کارخانه به خدمت گرفتند، ۲ تیم اگر چه در این تعطیلات بازیکنان و ستاره‌های زیادی جذب کرده اند، اما هیچ کدام با توجه به قنونی که پیش‌تر درباره بازی‌های معوقه مقرر شده بود نمی‌توانند از این نفرات بهره ببرند.  

شهرداری ارومیه این روز‌ها با ۴ برد در ۷ بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و شهداب یزد هم با ۲ برد از ۸ بازی در جایگاه نهم جدول رده بندی ایستاده است.  تیم‌ها والیبال کاله آمل و پیکان تهران هم دیگر دیدار این هفته را برگزار می‌کنند، شاگردان بهروز عطایی با ۴ برد از ۷ بازی در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارند و پیکان قدرتمند هم با ۷ برد از ۸ بازی تیم دوم جدول رده بندی است.  

شاگردان محمدی راد در سپاهان اصفهان هم دیگر بازی را برگزار می‌کنند، آن‌ها که با ۶ برد از ۷ بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند باید با تیم راه یاب ملل مریوان بازی کنند، نماینده مریوان این روز‌ها شرایط خوبی ندارد و با یک برد از مجموع ۷ بازی در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. 

تیم‌های والیبال شهرداری گنبد و پیام خراسان دیگر دیدار مهم امروز را برگزار می‌کنند، گنبدی‌ها که شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشتند این روز‌ها با آمار ۵ برد از ۸ بازی در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارند، نماینده مشهد هم با ۳ برد از ۸ بازی در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارد، این بازی برای ۲ تیم مهم است و نتیجه آن می‌توانمد در جایگاه آن‌ها تاثیر گذار باشد.  

خاتم اردکان و شهروند اراک هم در یک دیدار انتهای جدول به مصاف یکدیگر می‌روند، ۲ تیم به ترتیب در جایگاه دوازدهم و سیزدهم جدول رده بندی حضور دارند و برد برای هر ۲ تیم با اهمیت است، زیرا می‌تواند به آن‌ها برای فاصله گرفتن از انتهای جدول رده بندی کمک کند.

تیم والیبال فولاد سیرجان هم در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است، گفتنی است تمام دیدار‌های این هفته از ساعت ۱۷ پیگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار