تیم والیبال سایپا ۳ - شهرداری ورامین صفر/ پیروزی دلچسب نارنجی پوشان در دیداری معوقه

تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و سایپا در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و سایپا در چارچوب دیداری معوقه‌ای از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز از ساعت ۱۷ در سالن والیبال هیئت تهران به مصاف هم رفتند.

ورامینی‌ها تا پیش از این دیدار با ۹ برد از ۹ بازی صدرنشین لیگ برتر بودند و سایپایی‌ها هم با ۶ برد از ۹ بازی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار داشتند.

ست نخست

بازی در ابتدا با سرویس ورامینی‌ها آغاز شد. در ادامه ورامینی‌ها بهتر بودند و با آبشار‌های قدرتی و خوب از حریف فاصله گرفتند. این روند ورامینی‌ها تا امتیاز ششم ادامه داشت.

سایپایی‌ها اختلاف ۴ امتیازی با حریف ایجاد کردند. همین باعث شد تا ورامینی‌ها درخواست وقت استراحت فنی داشته باشند. پس از آن ورامینی‌ها بهتر شدند و چند امتیاز گرفتند.

تیم والیبال سایپا زودتر به امتیاز ۱۶ رسید تا ۲ تیم به وقت استراحت دوم بروند. در این میان شیرکوند کاپیتان ورامینی‌ها به شدت به برخی صحنه‌ها معترض بود که همین واکنش داور مسابقه یعنی فرهاد شاهمیری را در پی داشت.

پس از آن بازی به سود ورامینی جریان پیدا کرد و اختلاف کمتر شد. البته در ادامه باز این سایپا بود که با حملات خوبش اختلاف را به ۴ امتیاز رساند. ورامینی‌ها ناچار به درخواست وقت استراحت فنی دیگری شدند.

تیم والیبال سایپا در نهایت موفق شد با نتیجه ۲۵ - ۱۸ برنده ست نخست باشد.

ست دوم

نخستین امتیاز در ست دوم هم برای تیم والیبال سایپا بود. آن‌ها با سرویس خوب امتیاز دوم را گرفتند تا از همان ابتدا اختلاف ایجاد کنند. شاگردان شهنازی پس از کسب امتیاز سوم شهرداری ورامین خیلی زود درخواست وقت استراحت فنی کرد.

پس از این زمان ورامین‌ها بهتر شدند و در ادامه اختلاف را به حداقل رساندند، اما این روند ادامه دار نبود.

در ادامه سایپا توانست تیم برتر میدان باشد و زودتر به امتیاز ۸ برسد تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند.

شاگردان شهنازی در ادامه کار هم به روند خوب خود ادامه دادند، اما چند اشتباه در دفاع و همچنین ضربات نهایی باعث شد اختلاف کمتر شود. ورامینی‌ها که روحیه خوبی گرفته بودند با اجرای برنامه‌ای بی نقص بازی را به تساوی کشاندند. این نتیجه ادامه دار نبود و سایپایی‌ها بازهم از حریف ۳ امتیاز گرفتند تا ورامینی‌ها بازهم درخواست وقت استراحت فنی کنند.

پس از این زمان ورامینی‌ها جان دوباره‌ای گرفتند و فاصله را کمتر کردند. با این حال این سایپایی‌ها بودند که زودتر به امتیاز ۱۶ رسیدند. ۲ تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

بازی خوب سایپایی‌ها در ادامه و کمی هم شانس به آن‌ها کمک کرد تا اختلاف به ۴ امتیاز برسد. این ست هم در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۲۱ به سود سایپا به پایان رسید.

ست سوم

تیم شهرداری ورامین در دفاع و در برخی صحنه‌ها خوب نبود و همین باعث شد تا امتیاز‌های زیادی برای این تیم از دست برود. در عوض شاگردان شهنازی با آبشار‌های قدرتی و دریافت‌های خوب خود اجازه کار را به حریف ندادند.

نارنجی پوشان به آسانی امتیاز هشتم را گرفتند تا ۲ تیم به وقت استراحت نخست بروند. در ادامه این سایپایی‌ها بودند که اختلاف را زیاد کردند.

شیرکوند بازهم در این ست به تصمیمات داور معترض بود. سایپا در ادامه امتیاز شانزدهم را هم به آسانی گرفت تا ۲ تیم به وقت استراحت دوم بروند.

تیم والیبال سایپا در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۱۵ برنده این ست شد تا در نهایت با نتیجه ۳ - صفر نارنجی پوشان برنده این بازی باشند.

این اولین شکست ورامینی‌ها در لیگ بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار